Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foute info website
Had 3 lijmklemmen gekocht van HBM 1200 mm maar wat blijkt dat het klembereik maar 1070 mm is. Ik kreeg per mail antwoord dat dit de lengte van de klem is (deze is b.t.w. 1250 mm!!) en dat ik dit maar beter had moeten lezen. Er staat geen verdere informatie over het klembereik bij het artikel, wel verder op de site maar wie kijkt daar naar? Heb ooit Stanley eenhandsklemmen gekocht van 300, 400, 600 mm en deze hebben wel de juiste klemcapaciteit. Nu vraag ik al enkele dagen per mail om een retourformulier maar ze reageren gewon niet meer. En een telefoonnummer staat niet op hun site. Ik wil mijn geld terug alsook de portkosten want ik ben verkeerd geïnformeerd door de website.Mvg
product niet geleverd wel betaald
Beste ik bestelde een airbrush set en betaald op 3/8 deze werd in 2 delen geleverd. deel 1 compressor, deel 2 pistool, slang en extra toebehoren. deel 1 heb ik ontvangen nadat die de eerste keer terug werd gestuurde wegens foutief adres. ik heb dan het juiste adres gegeven aan hbm en heb hem dus ontvangen maar deel 2 is tot 2maal terug gestuurd wegens fout adres. ondanks dat ik het juiste adres heb doorgegeven.nu zijn we 15/8 nog steeds deel 2 niet ontvangen en ook mijn geld nog niet terug gekregen.ondertussen heb ik zeker 20mails verstuurd aan hbm machines zonder enige reactie! ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar.ik sta met mijn rug tegen de muur ik eis mijn producten te ontvangen of mijn geld te krijgen! Dit is diefstal. Dat ze niet eens de tijd nemen om op mijn mail te antwoorden is schandalig!Hopelijk krijg ik via deze weg eindelijk een antwoord.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten