Meest recente klachten

C. D.
4/07/2025

Kaart en cadeau werd niet geleverd

Geachte, Op 15 juni 2025, bestelde ik 2 kaarten met cadeau. Ik ben leerkracht, de ene kaart met cadeau was bedoeld om een leerling die in het ziekenhuis lag, een hart onder de riem te steken. Ik had op voorhand met de receptie van het ziekenhuis gebeld en kreeg de correcte adresgegevens. Ik had ook de leerling verwittigd dat er een cadeau ging geleverd worden. 's Middags kijk ik naar de track-and-trace en zie de volgende 2 mededelingen: "geweigerd bij bezorging" en "we hebben het bezorgmoment niet gehaald". Ik heb de klantendienst gecontacteerd. Op 25 juni krijg ik een mail terug, waarin men schrijft dat men het gaat onderzoeken. Ik heb hier ook nog op gereageerd op 28 juni of er al schot zit in de zaak. We zijn 4 juli en ik stel echter vast dat er geen reactie meer volgde op mijn mail. Het pakket werd niet geleverd, mijn leerling werd ondertussen ontslagen uit het ziekenhuis en daarom verzoek ik u onverwijld het bedrag van de bestelling (14,98 euro) terug te betalen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - screenshot levering postNL

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform