Beste Celine,
Bedankt voor jouw bericht.
Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bestelling niet naar verwachting bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben de bestelling en eerdere correspondentie teruggezocht en zien dat er inderdaad een postonderzoek gestart is bij de bezorgdienst om na te gaan waarom de bestelling geweigerd is. Helaas was daar op het moment van jouw mail (3 dagen later), nog geen reactie op.
De levering is door het ziekenhuis geweigerd, omdat de patiënt op het moment van levering niet meer in het ziekenhuis lag.
Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Mijn collega heeft jouw eerdere mail beantwoord en een passende oplossing geboden. Je kunt op die mail reageren met wat je graag zou willen, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen afhandelen.
Nogmaals onze excuses. Wij hadden het ook graag anders gezien.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen.
Met hartelijke groet/Best regards,
Soumia
Customer Service
klantenservice@hallmark.nl
klantenservice@hallmark.be
FacebookInstagramPinterest
--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------
Van: [klachten@test-aankoop.be]
Verzonden: 04-07-2025 20:15
Aan: klantenservice@hallmark.be
Onderwerp: Kaart en cadeau werd niet geleverd
This message, including any attachments, is for the designated recipient only and/or Hallmark Cards, Inc. employees. It may contain privileged, proprietary, or otherwise private information. If you have received it in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use of the e-mail, disclosure of the information, or distribution by you is prohibited.