Terug

Kaart en cadeau werd niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Hallmark

04/07/2025

Geachte, Op 15 juni 2025, bestelde ik 2 kaarten met cadeau. Ik ben leerkracht, de ene kaart met cadeau was bedoeld om een leerling die in het ziekenhuis lag, een hart onder de riem te steken. Ik had op voorhand met de receptie van het ziekenhuis gebeld en kreeg de correcte adresgegevens. Ik had ook de leerling verwittigd dat er een cadeau ging geleverd worden. 's Middags kijk ik naar de track-and-trace en zie de volgende 2 mededelingen: "geweigerd bij bezorging" en "we hebben het bezorgmoment niet gehaald". Ik heb de klantendienst gecontacteerd. Op 25 juni krijg ik een mail terug, waarin men schrijft dat men het gaat onderzoeken. Ik heb hier ook nog op gereageerd op 28 juni of er al schot zit in de zaak. We zijn 4 juli en ik stel echter vast dat er geen reactie meer volgde op mijn mail. Het pakket werd niet geleverd, mijn leerling werd ondertussen ontslagen uit het ziekenhuis en daarom verzoek ik u onverwijld het bedrag van de bestelling (14,98 euro) terug te betalen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - screenshot levering postNL

Berichten (2)

Hallmark

Naar: C. D.

05/07/2025

Beste Celine, Bedankt voor jouw bericht. Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bestelling niet naar verwachting bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de bestelling en eerdere correspondentie teruggezocht en zien dat er inderdaad een postonderzoek gestart is bij de bezorgdienst om na te gaan waarom de bestelling geweigerd is. Helaas was daar op het moment van jouw mail (3 dagen later), nog geen reactie op. De levering is door het ziekenhuis geweigerd, omdat de patiënt op het moment van levering niet meer in het ziekenhuis lag. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Mijn collega heeft jouw eerdere mail beantwoord en een passende oplossing geboden. Je kunt op die mail reageren met wat je graag zou willen, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen afhandelen. Nogmaals onze excuses. Wij hadden het ook graag anders gezien. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen. Met hartelijke groet/Best regards, Soumia Customer Service klantenservice@hallmark.nl klantenservice@hallmark.be FacebookInstagramPinterest --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 04-07-2025 20:15 Aan: klantenservice@hallmark.be Onderwerp: Kaart en cadeau werd niet geleverd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message, including any attachments, is for the designated recipient only and/or Hallmark Cards, Inc. employees. It may contain privileged, proprietary, or otherwise private information. If you have received it in error, please notify the sender immediately and delete the original. Any other use of the e-mail, disclosure of the information, or distribution by you is prohibited.

C. D.

Naar: Hallmark

05/07/2025

Beste, Dit klopt niet. De bedoeling was dat het kaartje op dinsdag 17 juni zou toekomen. Mijn leerling die in de psychiatrie lag, werd pas op vrijdag 20 juni ontslagen uit de psychiatrie (ik kan dit bewijzen met logs uit ons leerlingenvolgsysteem). Bovendien heb ik na die mededeling van postNL de balie van het ziekenhuis gecontacteerd en men heeft er geen postNL gezien. Ik wens dus graag mijn geld terug te krijgen aangezien we nu ook al 3 weken verder zijn. Getekend, De Vos Céline


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform