Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Garantie geweigerd
Ik heb via customer support garantie aangevraagd voor een camera die het begeven heeft na onderwater gebruik.De camera wordt geadverteerd als waterdicht tot 10m, en aangezien ik niet tot die diepte gegaan ben, lijkt het mij logisch dat ik recht heb op garantie onder de Europese wet dat hier recht op geeft indien het product niet werkt als geadverteerd.Mijn garantie is echter geweigerd met als argument dat ik de camera eerder al onderwater heb gebruikt. Dit feit lijkt mij irrelevant. Ik kan de redenering bewijzen via een transcript van mijn conversatie met de medewerker van GoPro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten