Terug

Garantie geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: GoPro

03/05/2024

Ik heb via customer support garantie aangevraagd voor een camera die het begeven heeft na onderwater gebruik.De camera wordt geadverteerd als waterdicht tot 10m, en aangezien ik niet tot die diepte gegaan ben, lijkt het mij logisch dat ik recht heb op garantie onder de Europese wet dat hier recht op geeft indien het product niet werkt als geadverteerd.Mijn garantie is echter geweigerd met als argument dat ik de camera eerder al onderwater heb gebruikt. Dit feit lijkt mij irrelevant. Ik kan de redenering bewijzen via een transcript van mijn conversatie met de medewerker van GoPro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform