Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkeerde omvormer
Beste,Wij maakten de afspraak leveren en monteren van zonnepanelen installatie met een vermogen 5600Wp en batterij . Helaas hield u zich niet aan de afspraken. Ik heb de volgende klacht: op de offerte staat duidekijk vermeld dat er een omvormer Afore 6 KTL(deze kan 6Kw aan) zou geplaatst worden. Er werd helaas een Afore AF5KSL(van 5Kw) geplaatst zonder enige vorm van communicatie (enkel vast te stellen wanneer men het typeplaatje afleest uiterlijk geen verschil).Eerder vroeg ik u om een gewenste oplossing U reageerde niet op mijn laatste email, noch op mijn aangetekend schrijven van 03/07/2023Er is nooit gecommuniceerd dat er een andere omvormer geplaatst zou worden.Ik hoop dat jullie het nodige doen om dit probleem op een correcte manier op te lossen (Door het plaatsen van de voorziene omvormer Afore 6KTL). Tevens lijdt ik schade doordat de volledige opbrengst bij piekmomenten niet verwerkt wordt door de te lichte omvormer.M.J
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten