Beste , Zoals eerder al gemeld , is het verhaal als volgt Er werd een NIET hybride omvormer in de offerte gezet , per ongeluk. De fout werd opgemerkt voor de installatie , u werd door de verkoper op de hoogte gesteld en u heeft een hybride-omvormer omvormer gekregen ( die normaal duurder is , voor dezelfde prijs!). Er bestond gewoonweg geen 3fasige hybride omvormer van Afore! De plaatsing werd gedaan , de keuring werd gedaan , de factuur werd u verzonden en u heeft zelfs netjes betaald? En dan een tijd later weet u helemaal niets meer van die aanpassingen , die op elk document letterlijk staan geschreven? Er was dus geen andere oplossing te vinden! Zoals ik u al eens heb gemeld , wil ik gerust de voorziene omvormer komen hangen, maar dan werkt de batterij NIET!! Dit werd u allemaal uitgelegd door uw verkoper , Danny.Er is , sinds 1/08/2023 een nieuwe goedgekeurde synergrid lijst uitgekomen en daar staan , voor het eerst nu , driefasige hybride omvormers op van Afore! Als u dus perse wil , kan ik een 3 fasige hybride omvormer van 6 bestellen. Overbodig en vooral totaal niet afgesproken , maar soit!Als u mij uw akkoord geeft om deze te bestellen , zal ik dat doen. Deze omvormer zal dan ergens eind september/begin oktober aankomen Wij zullen deze dan komen vervangen en uw perfect werkende 5K terug meenemen.U kiest ervoor om een advocaat in te schakelen , boven een dialoog te voeren. Ik wijs u graag op het feit dat u die kosten zelf zal moeten dragen , indien mijn voorstel hetgeen is wat er uit de bus gaat komen. U hoeft dus deze kosten , mijns inzien , niet te betalen , want ik begrijp niet wat u nog meer wenst te bereiken?Mijn telefoon is nog steeds onveranderd Ik heb helaas geen enkel telefoontje van u gekregen??Een telefoontje onder volwassenen is veel goedkoper dan een advocaat en leidt sneller tot een constructieve oplossing!Ik hoor graag wat uw suggestie isMet vriendelijke groeten,Bob Van LooyZaakvoerder0472 28 24 85Powered by Global Gates Comm VDe Vis 24 - 2930 BrasschaatBE 0684.549.289