Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet aangekregen
Beste, ik bestelde op 20/07/23 verschillende flessen Gin bij jullie. Een gedeelte van de bestelling kreeg ik eind augustus aan maar bestelling 017370 nog steeds niet. Die staat in mijn account nog steeds in voorbereiding. Ik stuurde hierover reeds verschillende mails maar kreeg geen antwoord. Ik heb op een bepaald moment via de chatbox contact gekregen met een medewerker die liet weten dat de boxen vanuit Parijs moeten komen en daar niet meer beschikbaar zijn. De medewerker vroeg of ik 2 alternatieve boxen wenste van recentere datum in de plaats. Dit vond ik een goed alternatief maar ik kreeg nog niets aan. Ik wens graag zeer dringend de levering van de boxen of een goed alternatief en compensatie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten