Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Wasmachine defect na herstelling
Beste,U bent bij ons geweest voor het vervangen van een rubber van een Miele wasmachine.Sindsdien maakt de machine bij het centrifugeren enorm lawaai en trilt de hele wasmachine. We hebben ze dus ook nog steeds niet kunnen gebruiken.Ik heb u op de hoogte gebracht van het probleem en u vroeg een filmpje te maken van de machine tijdens het centrifugeren, dan zou u 2 dagen later, zaterdag, langskomen om het probleem op te lossen.U suggereerde ook dat het probleem al aanwezig kon geweest zijn voor de reparatie van de rubber.Dat is niet correct. Een Miele technieker heeft de machine een week voor de herstelling geïnspecteerd en geconstateerd dat er buiten de rubber geen defecten waren.Ik heb u het filmpje bezorgd maar u heeft niets meer laten weten. Wij hebben u zelf zaterdag opgebeld en afgesproken dat u om 14u zou langskomen. U bent niet gekomen en hebt ook niets meer laten weten.Wij wensen een zo snel mogelijke herstelling van de machine.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten