Slecht

25 punten Info

Meest recente klachten

P. M.
8/07/2025

Geen kranten gekregen

Het Nieuwsblad is van bezorger veranderd. Op 7 weken heb ik maar 6 kranten gekregen. Ik heb het telkens gemeld en mijn abonnement wordt telkens met 1 dag verlengd. Ik krijg ook kranten cheques en toegang tot de digitale krant. Maar dat interesseert mij niet, ik wil elke ochtend een papieren krant in mijn brievenbus. Waarvoor ik trouwens veel geld betaal. Ik heb al meer dan 10 klachten naar het service center gestuurd, ze beloven een reactie binnen de week maar ik heb nog niks gekregen. Ik heb ook 2x gechat met de klantenservice, daar beloven ze mij terug te bellen maar dat doen ze niet l Ik ben het beu. Ik wil mijn krant

Opgelost
A. V.
2/07/2025

Opzeg GVA

Eerdere klacht 12528891 (mei ll.) Abonnement onv Louisa LEYSEN, Volmolenheide 34 2400 MOL. Na tussenkomst TA probleem tijdelijk opgelost. Blijvende problemen onregelmatigheid of niet levering. Kan abonnement niet rechtsreeks stopzetten: Telefonisch onbereikbaar, terugbellen wordt niet gedaan. Opzegformulier eerst niet aanvaard dan alleen aangetekend tegen betaling. Mailadres wordt niet aanvaard.

Afgesloten
P. S.
1/07/2025

niet levering van krant

Beste, Ik ben geabonneerd op het Nieuwsblad. Sinds 22 april, einde van de krant bedeling door De Post, ontvang ik tot op heden 1 juli, geen enkele krant, met uitzondering van 23,24 april; 30 mei; 14,21 juni. Op 22 april krant geleverd om 15u30 door een Nederlands totaal onkundige persoon; en op 26 april ontvang ik deel 1 van de krant, geen deel 2 (bijlagen) maar wel een volledig Laatste Nieuws waarop ik niet ben geabonneerd. Dagelijks bel ik naar Het Nieuwsblad om te melden dat ik de krant niet heb ontvangen op een automatisch antwoordapparaat. Elke week heb ik dan ook telefonisch gesprek om mijn klachten kracht bij te zetten. Het abonnement wordt dagelijks verlengd met een dag. Men garandeert mij telkens dat zij met de streekverantwoordelijke het nodige zullen doen. Dat die nieuwe distributiefirma de aanbesteding binnengehaald heeft is onbegrijpelijk. Ze zijn totaal onbekwaam het hun opdracht uit te voeren en dit duurt nu meer dan 2 maanden. Ik vind dat die situatie juridisch moet kunnen aangevochten worden met schade vergoeding niet door de krant maar wel door de verdeler. Mijn abonnement is betaald voor papieren krant thuis geleverd. Kan Testaankoop hierbij helpen? Ik weet echt niet waar ik nog meer kan doen want het is aan de kranten opgelegd om met die nieuwe verdeler te moeten werken. deze firma heeft zeker meer dan 1,5 jaar de tijd gehad om klaar te zijn op 22 april gezien de post op het einde nog 6 maanden verlenging heeft gekregen!

Afgesloten
J. D.
30/06/2025

Krantencheques geweigerd

Jullie verwachtten leveringsproblemen met de kranten wegens overschakeling bedelingsfirma's. Daarvoor ontvingen we Krantencheques die we mochten inleveren in een dagbladwinkel bij niet ontvangen van een krant. In dagbladwinkel Deborah, Markekerkstraat in Marke worden de Krantencheques geweigerd!

Afgesloten
P. D.
25/06/2025

niet leveren krant

Beste, Herhaaldelijk ontvang ik jullie krant niet meer. Op jullie website is het niet mogelijk om klachten in te dienen. Mijn abonnement zal ik uiteraard niet verlengen, maar het loopt spijtig genoeg nog tot in september. Jullie hebben bonnetjes opgestuurd om een krant te gaan afhalen in de krantenwinkel. Maar deze mensen krijgen geen extra kranten omdat de jullie de verkoopsovereenkomst niet respecteren door niet te leveren. Voor en na mij zie ik ook mensen met hun bonnetje terug huiswaarts keren. Maar ik betaal om de krant in de bus te krijgen en niet om zelf nog naar een krantenwinkel te rijden. Met de verlenging ben ik ook niets want ik wil mijn krant nu en niet binnen 3 maanden. Daarenboven vind ik het erg dat jullie mij een abonnement verkopen aan de volle pot terwijl jullie goed wisten dat je de voorwaarden van levering niet gingen respecteren.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform