Terug

te laat of niet leveren van krant / 2

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. F.

Naar: Gazet van Antwerpen

07/12/2025

Beste, eerste klacht gaat over het niet leveren van de krant op zaterdag binnen de afgesproken termijn. Nu gaat de klacht verder : er wordt een krant geleverd. Wanneer : op zaterdag in de loop van de dag? Dus ik kijk OP zaterdag om 10h00 : geen krant? Ik kijk om 11h20 : geen krant? Ik stap in de auto en ga de krant halen : voor de 4de keer . Om 15h00 gaat mijn zoon zijn pakje uit de brievenbus halen : verrassing : de krant zit er in? Vragen : ik e-mail steeds direct na niet levering : wachten jullie daarop om de krant toch te leveren? Hoe dikwijls en hoe laat moet ik toch nog eens in de brievenbus kijken? Wanneer kan ik dan wel een krant gaan kopen? Deze levering is even erg als niet leveren! Jullie voldoen gewoon niet aan het contract dat wij hebben voor de levering van de krant! En aangezien jullie al zoveel keer niet leverden , week en weekend kranten , kunnen jullie totaal niet garanderen dat de krant op tijd zal geleverd worden. jullie zijn niet in staat professioneel een krant uit te brengen ! En ik las hier , bij Testaankoop , dat jullie responstijd 22 dagen is ? Dat zegt al genoeg! Daarom vraag ik enkel voor de niet , op tijd geleverde , weekendkranten 10 € per krant : jullie staan nu op -40 €. Graag een antwoord dat niet overeenkomt met de nietszeggende tekst van de klanten dienst : ik zal het doorgeven ! En van de uitspraak van de persoon in de krantenwinkel word ik ook niet vrolijk : deze week valt het nog goed mee !!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform