Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigeren van instappen wegens geen geldig tickets
Beste, Wij hebben tickets gekocht naar Mexico met een tussenstop in New York in het heengaan en Frankfurt in terugkeren. We hadden een overstap van 3u20 minuten om dan de vlucht naar België te halen. Toen we ons wouden inchecken bleken er geen tickets op onze naam te staan, terwijl we deze wel hadden geboekt en betaald. We hebben een factuur met bewijs + in de mails stond ook duidelijk onze vlucht met overstap en dan naar België. We konden gate 1 telefonisch niet contacteren en via mail werd er niet gereageerd. Daardoor konden we onze vlucht niet halen, was hij zogezegd volboekt terwijl in ons vluchtschema stond dat we die hadden. We hebben een trein moeten nemen die ons 350€ extra heeft gekost. Terwijl we wel behaald hadden voor onze tickets!!!We wensen een terugbetaling van onze tickets dat we geboekt hadden + one extra kost van de trein.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten