Meest recente klachten

G. S.
15/11/2023

Niet naleven van garantie

Beste,ik kocht op 28/02/2023 een tweedehandsauto bij u.Deze viel op 1/1/2023 in panne waarna ik u contacteerde en u mij de opdracht gaf deze te laten slepen en uitlezen door een plaatselijke garage.Na melding aan u van het probleem en de vermoedelijke kostprijs ter herstelling gaf u aan dit niet willen op te lossen en mij terug te bellen voor verdere info.Ik kreeg geen antwoord meer en bleek telefonisch onbereikbaar te zijn!Ik wil graag dat u de wettelijke garantie naleeft en zo snel mogelijk.Ondertussen ben ik al 14 dagen zonder wagen zonder oplossing in zicht.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform