Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet naleven van garantie
Beste,ik kocht op 28/02/2023 een tweedehandsauto bij u.Deze viel op 1/1/2023 in panne waarna ik u contacteerde en u mij de opdracht gaf deze te laten slepen en uitlezen door een plaatselijke garage.Na melding aan u van het probleem en de vermoedelijke kostprijs ter herstelling gaf u aan dit niet willen op te lossen en mij terug te bellen voor verdere info.Ik kreeg geen antwoord meer en bleek telefonisch onbereikbaar te zijn!Ik wil graag dat u de wettelijke garantie naleeft en zo snel mogelijk.Ondertussen ben ik al 14 dagen zonder wagen zonder oplossing in zicht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten