Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Uitblijven van gaspremie uitbetaald door de overheid
Klacht bij Test Aankoop :12907536 Beste Nog steeds krijg ik het antwoord van de Fod Economie, dienst uitbetalen van de premie voor gas het volgende: "De minister moet nog steeds zijn handtekening zetten" Dit, meer dan 12 maanden na de verkiezingen??? Als de burger 1 dag te laat is met het betalen aan de overheid moeten wij boete betalen!! Dit kan je toch niet uitgelegd krijgen bij een NORMAAL denkend mens!!! Ik vind dit gewoonweg een SCHANDE!! De overheid kan ne MAG zich ALLES permitteren, en niemand kan hier ook maar iets aan doen!!
Weigering premie Basispakket1 gas ( collectief gebruik van de ketel )
Het betreft hier een gebrekkige behandeling van mijn aanvraag door de FOD Energie voor de premie Basispakket 1 voor Gas ten bedrage van € 270,00. Mijn aanvraag werd eind januari 2023 ingediend en na 7 maanden krijg ik pas reactie van de FOD en dan nog met verkeerde gegevens. Eerst krijg ik de bevestiging dat de premie-uitkering wordt goedgekeurd maar uiteindelijk wordt mijn aanvraag afgewezen omdat mijn gascontract vast is. Ik kan mij hiermee niet akkoord verklaren omdat ik meen aan de voorwaarden te hebben voldaan. Het contract werd destijds vernieuwd/verlengd en is nog steeds van kracht. De beheerder van het contract is Woningburo B.Z. bv / Syndicus - Pastoor Coplaan 168 - 2070 Burcht-Zwijndrecht - Tel + 32 3 252.81.66 - woningburo@telenet.be .De premie voor Basispakket 2 Gas werd inmiddels geregeld.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten