Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen levering van betaalde goederen.
Geschenkje voor nichtjes besteld en betaald op 7 mei. Geen levering gezien. Mails met vraag naar status blijven onbeantwoord. Trackinglink werkt ook niet. Scam dus. Heel jammer.
Problemen met terugbetaling
Beste, via deze webshop bestelde ik voor moederdag een canvas met onze namen en geboortedata voor 40 euro. deze zou binnen 3 dagen geleverd worden, echter kreeg ik na 5 dagen pas de bevestiging dat het verzonden was we zijn intussen ruim 2 weken na de bestelling en ik heb nog niets ontvangen. Ook op mijn mails met de vraag waar mijn bestelling zich bevind en of ik mijn geld kan terugkrijgen komt geen respons. De website noch de track&trace link werkt niet meer dus ik ben 40 euro kwijt. Ik eis mijn geld onmiddelijk terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten