Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling extra retourtickets
Het klantnummer is het dossiernummer van onze klacht bij Finnair. Wij vragen de terugbetaling van de extra vliegtickets Ivalo - Helsinki en Helsinki - Brussel die we op aanraden van Finnair personeel gekocht hebben om tijdig thuis te geraken voor medische reden nadat Finnair onze retourtickets gecancelled had op vrijdagavond. De nationale vlucht was zaterdagavond voorzien. Zie bijgevoegd relaas.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten