Meest recente klachten

E. S.
24/10/2025

Geen levering

Beste, ik vraag via deze weg de terugbetaling van mijn bestelling met nr. 16857 van een EZStream™ Mediastreamer ter waarde van €35,85. De bevestiging van mijn bestelling heb ik ontvangen op 18.10 ll. De tracking code / site zijn echter fake en werken niet. In een automatisch gegenereerde mail die volgde op een gestelde vraag over de levering meldt u dat het zeer druk is en dat ik moet geduld hebben en u verder hierover niet meer hoef lastig te vallen... Ik kan mij na een week wachten niet ontdoen van het gevoel dat ik opgelicht ben. Doet u het nodige ? Zoniet zal ik van mijn kant verdere stappen ondernemen ten einde mijn betaling terug te krijgen. Eric Swolfs

In behandeling
E. S.
30/06/2025

Geen levering

Geachte mevrouw/heer, Op 19/03/25 kocht ik een VitaTrack™ High-Precision Gezondheidstracker × 2 in uw winkel en betaalde ik er €39,95 voor. Geen mail ontvangen dat deze zou in een afhaalpunt zijn geleverd zoals gevraag voor afhaling zou deze terug naar afzender , maar na verschillende mails nog steeds niks veranderd geen produkt of geld terug. En ook geen antwoord meer van dit bedrijf FenalineBESTEL #10879Bedankt voor je aankoop.We zorgen ervoor dat je bestelling klaar is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.Besteloverzicht VitaTrack™ High-Precision Gezondheidstracker × 2 €112,00€39,95Subtotaal€39,95Verzending€0,00Btw€0,00Totaal€39,95 EURJe bespaart €72,05Totaal betaald vandaag€0,00 EUR Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform