Terug

Geen levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. S.

Naar: Fenaline

24/10/2025

Beste, ik vraag via deze weg de terugbetaling van mijn bestelling met nr. 16857 van een EZStream™ Mediastreamer ter waarde van €35,85. De bevestiging van mijn bestelling heb ik ontvangen op 18.10 ll. De tracking code / site zijn echter fake en werken niet. In een automatisch gegenereerde mail die volgde op een gestelde vraag over de levering meldt u dat het zeer druk is en dat ik moet geduld hebben en u verder hierover niet meer hoef lastig te vallen... Ik kan mij na een week wachten niet ontdoen van het gevoel dat ik opgelicht ben. Doet u het nodige ? Zoniet zal ik van mijn kant verdere stappen ondernemen ten einde mijn betaling terug te krijgen. Eric Swolfs

Berichten (1)

Fenaline

Naar: E. S.

25/10/2025

Beste Eric, Het spijt me oprecht voor de vertraging van uw bestelling. Hieronder vind je een gedetailleerde uitleg van het proces: DAG 1: Uw bestelt, Uw bestelling wordt verwerkt, Je bestelling wordt verzonden DAG 4-5: De bestelling wordt gesorteerd. DAG 7: De koerier accepteert de bestelling. DAG 9-13: De bestelling komt aan in het land van bestemming. DAG 15-17: De bestelling wordt gereed gemaakt voor levering. DAG 17-19: De bestelling wordt geleverd. Soms kan het Track Trace-systeem enige tijd nodig hebben om te activeren, dus het kan 3 tot 5 dagen duren voordat de code werkt nadat je de bestelling hebt geplaatst. Gebruik deze tijdlijn als algemene richtlijn. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor de vertraging. Ik hoop dat dit alles verduidelijkt! Met vriendelijke groeten --- Nadia Hoofd van klantenservice, Fenaline


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform