Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Ik bestelde een topper bij Fabrieks-verkoop. Ik had dit pakket nooit geopend en in dezelfde verpakking geretourneerd, wegens verandering afmetingen. Ik heb ondertussen bij hun al een nieuwe topper gekocht. Probleem zijnde: mijn vorige topper is geretourneerd en ik kan dit zien via mijn track and trace. Op 20 januari werd het geleverd op hun adres. Ik heb 1x contact kunnen hebben met hun, nu kan ik hun niet meer bereiken. Ik heb tot op heden nog geen terugbetaling mogen ontvangen. Moest het gaan om een artikel van €10 zou ik me dit niet zo erg aantrekken maar het gaat om €75 en ik heb €15 betaald om het te retourneren..Ik zou graag contact opnemen met hun maar ik kan hun niet bereiken. Ik hoop dat het via deze manier wel lukt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten