Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling wordt niet geleverd.
Beste, Ik heb op 04/06/2021 een bestelling gedaan via jullie website. Daarop staat duidelijk dat de levertijd 3 à 5 werkdagen is. Op 15/06/2021 heb ik naar jullie een mail gestuurd dat ik nog mijn bestelling niet had ontvangen. Ik kon zien via de verzendinfo dat het pakket zich sedert aankoop nog steeds op hetzelfde adres bevond.Daarop heb ik antwoord gekregen van Frank Stegehaus.Daarin staat het volgende: Spijtig dat het zo lang duurt. De laatste update is van gisteren en verwacht u het deze nog gaat ontvangen. Mocht u morgen zien in de trackinglink dat het in Belgie is aangekomen, laat het mij even wetenVandaag 22/06/2021 heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en zie ik op de verzendinfo dat het nog steeds op hetzelfde adres staat. Gelieve mijn bestelling direct te verzenden.Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten