Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Tickets niet terugbetaald na annulatie concert Andre Hazes in Wieze
Beste,ik bestelde (in naam van mijn dochter) op 8 mei 2020 4 tickets voor concert van Andre Hazes in Wieze op 30 oktober 2021 (na een aantal verschuivingen owv COVID-19, maar dat doet niet ter zake). Concert werd geannuleerd wegens gezondheidsproblemen van de artiest. Alle begrip daarvoor.Ik heb de via jullie bezorgde webpagina tijdig (voor 8/11/2021) ingevuld en volledige terugbetaling gevraagd. Jullie hebben ontvangst van dat formulier via mail bevestigd (op 3/12/2021 en pas na een mail van mij met de vraag wanneer terugbetaling zou gebeuren).Terugbetaling is er echter nooit gekomen, tenzij ik me schromelijk vergis.Ik heb sindsdien verschillende mails naar jullie verstuurd, maar nog steeds geen antwoord gekregen.We zijn ondertussen 8 (!) maanden verder. Het wordt nu toch stilaan tijd om mij terug te betalen voor wat ik nooit gekregen heb.MvgPeter
TERUGBETALING CONCERTTICKETS
Beste,Op datum van 21/10/2019 bestelde ik 4 tickets voor Andre Hazes live in concert voor datum van 16/5/2020 in de Brabanthal in Haasrode voor de prijs van 198 euro.Wegens covid kreeg ik een mail dat het concert verplaatst wordt naar 1/10/2021 zonder terugbetaling van de tickets waarvoor ik alle begrip had.Nu opnieuw een mail gekregen dat het concert van 1/10/2021 niet doorgaat wegens burn out van Andre Hazes ( dus persoonlijke redenen) maar er staat niet vermeld in de mail dat we geen teruggave krijgen van ons geld, de nieuwe datum is 17/6/2022.Ik heb een mail teruggestuurd dat wij dan onmogelijk kunnen gaan vermits we op verlof zijn, ik kan daar ook een bewijs van voorleggen. Na meer dan een week krijg ik antwoord dat ze ons geld niet kunnen teruggeven omdat het concert niet is afgelast maar verplaatst van datum en dat we zelf de tickets moeten doorverkopen dan.Dit kan toch niet, iedereen wordt dan verondersteld dat je zomaar kan gaan op de datum die zij dan voorstellen. Ik heb dan ook geantwoord dat ik zeer teleurgesteld ben en vind dat het niet kan dat ik nu moet zorgen dat ik mijn tickets kan verkopen. Indien dit niet lukt ben ik 198 euro kwijt, kan dit zomaar???Bedankt voor jullie reacties
Terugbetaling tickets Eventsquare
Beste,Naar aanleiding van de terugbetaling via Paypal van HTX53596 en WYC98058 meld ik u nog steeds geen refund gezien te hebben op mijn Paypal account.1. 25/1/2021 wordt ter door Hof Ten Dormael gemeld dat het event ook dit jaar niet zal plaatsvinden en dat de tickets eerstdaags zullen worden terugbetaald.2. Op 10 februari ontvang ik van u 2 emails met bovenstaande terugbetalingsreferentie met de melding dat de tickets eerstdaags zullen worden terugbetaald (within 7 business days)3. Een tweetal weken later bel ik naar 014 70 08 08 waar me word verteld dat het bedrag snel zal terugbetaald worden.4. Vrijdag 19 maart - nog steeds niets...Graag een snelle terugstorting aub.Met vriendelijke groetNico Vonckx
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten