Meest recente klachten

C. V.
24/01/2024

Schadevergoeding

Beste, Betreft : Boeking RN17NH – Carlo Vandeput23/12/2023 : EW9544 : 11u45 Dusseldorf – La Palma 15:30 ( Bagage 4 dagen vertraagd ) 06/01/2024 : EW9545 : 16u20 La Palma – Dusseldorf 22:00 ( Vlucht 19h40 vertraagd )Bagage vertraging – verzoek tot compensatie : EW9544 – 23/12/2023 – 11u45Vlucht EW9544 van 23/12/2023 met vertrek 11u45 had een technisch defect, er werd van toestel gewisseld met uiteindelijk een vertrek om 14u38.Bij aankomst in La Palma om 17u41 was er geen bagage voor de passagiers, wij maakten melding op “mybag.aero/eurowings” met kenmerk SPCEW10043.Deze bagage werd pas op dag 4 nageleverd op 26/12/2023 om 19u00.Hierdoor konden wij op 26/12/2023 om 06u30 niet met de ferry vertrekken naar La Gomera, deze reis van 3 dagen was vooraf gepland en geboekt.De onkosten die wij hadden door de vertraagde bagage :- Noodzakelijke spullen ( ondergoed, toiletartikelen, t-shirts, … ) : 114,4 euro- Ongebruikte tickets voor de Ferry Fred Olsen La Palma – La Gomera – La Palma : 212.32 euro- Cancelation Fee voor 3 dagen Hotel Casa Rural Los Helechos in La Gomera : 70 euro- Voorschot Rent a Car La Rueda in La Gomera : 21.60 euro- Boeking van Hotel Castilette ( 3 nachten ) omdat we genoodzaakt waren om op La Palma te blijven : meerprijs tov het verblijf in Hotel Los Helechos in La Gomera : 150 euroVia klacht nummer - Carlo Vandeput SPCEW10043 AHL FN (2866738) – vroegen wij de terugbetaling van 568.32 euro. Er volgde een tegemoetkoming van 180 euro, een tekort van 388.32 euroVluchtvertraging – verzoek tot compensatie : EW9545 – 06/01/2024 – 16u20Vlucht EW9545 van 06/01/2024 met vertrek 16u20 vond plaats op 07/01/2024 – 12u00Dit is een vertraging van 19u40.Een schadeclaim werd online aangevraagd, deze komt neer op 400 euro per persoon + onkosten :Hotel Holiday Time ( 1 nacht ) : 116 euro + Diner te La Chalana : 49.10 euro = 965.10 euroVia klacht nummer ( 2867939 ) werd 2 x 400 euro terug gestort, een tekort van 165.10 euro.Daar Eurowings ons tijdens de hele procedure op geen enkel moment hulp heeft aangeboden en de afhandeling van de klachten zeer moeizaam doet verlopen, willen wij alsnog het tekort van 553.42 euro claimen door te refereren naar :- de Wet van Montreal- de EU verordening EG nr 261/2004Mvg Carlo VandeputLinda Serroyen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform