Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Lange lijst mogelijke verzekeringen, wanneer aangesproken geven ze niet thuis!
Beste,Volgens contract ging de verzekering in op 01/02/24. Op vraag van de agent, gaf ik een stukje voorgeschiedenis omtrent burenhinder, dat is gestart op 03/03/24, ruim binnen de verzekerde periode.Jullie richten zich echter op de voorgeschiedenis van lawaaioverlast rond bouwhinder die eerder gestart is in juli 2023. Wat dus de voorgeschiedenis betreft.Terwijl ik doel op de opzettelijke lawaaihinder vanaf 03/03/2024. Volgens contract dienen jullie dus tussen te komen. Het duurt echter nu al twee maanden voor jullie ook een voet hebben verzet. Wat heel dicht leunt tegen contractbreuk of verzuim van diensten.Via deze weg doe ik een laatste poging, eer ik klacht neerleg bij de consumentendienst en dienst economie. Het is duidelijk dat jullie niet voldoen aan de vereisten van het verzekeringscontract.Met teleurgestelde groeten,Youri Verween
Verzekeringen
Beste, ik heb een fietsongeval gehad als slachtoffer. Hoelang heb ik recht op de dervings vergoeding? Is dit enkel hoelang het herstel zou duren of is het bv ook met de tijd een expert sturen duurt. Dit duurde 2 maanden, toch zeggen ze dat ik maar 1dag recht heb op die vergoeding. Het is toch niet mijn schuld dat de expert dan pas komt en de fiets onbruikbaar is
Rechtsbijstand: aanstelling advocaat
Mijn verhaal begint op 17 juli 2016. Na een leuk uitstapje met echtgenoot en 2 kinderen worden wij op de terugweg frontaal aangereden waarbij onze wagen wordt weg gekatapulteerd en tot stilstand komt tegen een buspaal, rakelings naast 2 bomen. De paniek is groot, eerst kijken of de kinderen in orde zijn. We raken allemaal zelfstandig uit de auto, maar al gauw komt het besef: dit is zeer ernstig!Na alle noodzakelijke onderzoeken in het ziekenhuis komen mijn man en kinderen ervan af met enkele lichte breuken, zware kneuzingen, en de nodige schaafwonden. Ikzelf heb iets minder geluk met 4 gebroken ribben, 2 gebroken ruggenwervels, een ingewikkelde voetfractuur en een botkneuzing aan de hand. Een zeer lange revalidatieperiode lonkt...Intussen start de hele mallemolen van politieverhoren, verzekeringspapieren, doktersbezoeken, kinesistensessies, en voor één van de kinderen ook psychologische bijstand wegens de traumatische impact van deze gebeurtenis.Met KBC verzekeringen als tegenpartij, en AXA en Euromex langs onze zijde, hebben wij al vlug door dat dit een moeilijke strijd wordt. Na enkele weken al schuift KBC (tegenpartij) ons een betalingsvoorstel onder de neus van 750 euro!!! Of we dit misschien kunnen tekenen, want meer zullen we niet krijgen. Het kan zelfs zijn dat we onze familiale verzekering moeten aanspreken, als hun cliënt toch niet aansprakelijk wordt gesteld (alhoewel hier geen enkele twijfel over bestaat, aldus de politieverslagen). Het is voor ons de eerste waarschuwing dat we ons best laten bijstaan door een advocaat. Na contact met Euromex (onze rechtsbijstandverzekeraar) krijgen wij echter te horen dat het niet is aangewezen om zelf een advocaat aan te stellen zij zullen onze belangen wel behartigen. De start van een lange, moeizame lijdensweg is aangebroken...We zijn nu bijna een jaar verder en het gaat alleen van kwaad naar erger... nog steeds geen aanstelling van onze advocaat, geen enkele begeleiding door onze rechtsbijstandverzekeraar, geen inzage in het strafdossier, en van de ene naar de andere 'raadsgeneesheer' die met de meest vooroorlogse praktijken, meetlatjes en allerlei andere belachelijke tabellen de lichamelijke schade meet om dan tot de vaststelling te komen dat het toch allemaal zo erg niet kan zijn... wat zegt uw behandelend geneesheer mevrouw? een jaar revalideren? is dat niet wat overdreven? heeft u nog steeds pijn? tiens, dat kan toch niet waar zijn? gaat u nog naar de kinesist? maar wat kan die nu voor u betekenen? en uw kind naar de psycholoog? wat bespreekt u daar dan? en die poetsvrouw die u sinds het ongeval hebt, is dat nodig? kan u nog steeds niet zelf poetsen? lachwekkend zegt u? NEE, dit is jammer genoeg de realiteit, deze manier waarop raadsgeneesheren naar u kijken, omdat zij natuurlijk dienaar zijn van die oppermachtige verzekeringsmaatschappij!Na herhaaldelijke telefoons en mails met onze makelaar (één van de grootste makelaars van België), blijven zij vanuit hun ivoren toren de plak zwaaien en beweren dat zij het nodige doen... En beweren zelfs dat er wordt tegengewerkt omdat we geen betalingsvoorstellen willen tekenen. Toch logisch als je niet kan overleggen met je advocaat, niet? Dagelijks leven met pijn, lukt mij stilaan beter en beter, maar omgaan met deze bureaucratische, kleinerende en intimiderende praktijken maakt mij stilaan radeloos...Ik verwacht maar 1 ding van jullie: aanstelling van onze advocaat! Waarom betalen wij anders een polis rechtsbijstand!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten