Terug

Lange lijst mogelijke verzekeringen, wanneer aangesproken geven ze niet thuis!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Euromex

26/04/2024

Beste,Volgens contract ging de verzekering in op 01/02/24. Op vraag van de agent, gaf ik een stukje voorgeschiedenis omtrent burenhinder, dat is gestart op 03/03/24, ruim binnen de verzekerde periode.Jullie richten zich echter op de voorgeschiedenis van lawaaioverlast rond bouwhinder die eerder gestart is in juli 2023. Wat dus de voorgeschiedenis betreft.Terwijl ik doel op de opzettelijke lawaaihinder vanaf 03/03/2024. Volgens contract dienen jullie dus tussen te komen. Het duurt echter nu al twee maanden voor jullie ook een voet hebben verzet. Wat heel dicht leunt tegen contractbreuk of verzuim van diensten.Via deze weg doe ik een laatste poging, eer ik klacht neerleg bij de consumentendienst en dienst economie. Het is duidelijk dat jullie niet voldoen aan de vereisten van het verzekeringscontract.Met teleurgestelde groeten,Youri Verween

Berichten (3)

Euromex

Naar: Y. V.

02/05/2024

Beste,Om correct met uitingen van ontevredenheid om te gaan, kent Euromex een specifieke procedure.Deze klacht zal behandeld worden via de interne procedure.Met vriendelijke groeten,Christel Vandenboschverantwoordelijke interne communicatie, opleiding en klachtenEuromex Generaal Lemanstraat 82-92, 2600 Berchem, Belgieklachtenbehandeling@euromex.be www.euromex.beE-mail disclaimer

Y. V.

Naar: Euromex

03/05/2024

Beste,Het probleem is dat jullie NIET CORRECT omgaan met uitingen van ontevredenheid, noch met bepalingen in het opgestelde contract. Wat nu ook wordt gerugsteund door mijn vorige verzekeringsmaatschappij. De onwil bij jullie is duidelijker dan de correctheid!De procedure bestaat uit vasthouden aan starheid en nalaten van jullie verplichtingen.Het rare is dat de vorige maatschappij wel het verhaal leest, zoals het er staat en er GEEN eigen verhaal van gaat maken. Zodanig dat jullie niet dienen tussen te komen! Er zijn nog enkele stappen te zetten, die jullie onwil dik in de verf zal zetten. Het zal alvast geen reclame zijn voor jullie maatschappij.Met heel teleurgestelde groeten,Youri Verween

Euromex

Naar: Y. V.

03/05/2024

Beste,Wij openden een nieuw dossier voor de feiten vanaf 3/3/2024.Wij stuurden u vandaag een bericht in dit dossier.Met vriendelijke groeten,Euromex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform