Meest recente klachten

J. V.
26/07/2024

Betaling

Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2024, kocht ik windscreen wiper vloeistof voor een bedrag van € 12.20 in de Esso shop in WIjnegem Groot was mijn verbazing toen ik even later in in de Delhaize exact dezelfde vloeistof zag voor een 1/3 van de prijs !! Dit vond ik zo vreemd dat ik teruggegaan ben naar de shop waar ik zag dat de prijs niet vermeld was. Uw (heel vriendeljke) medewerker heeft een bus vloeistof gescand en bevestigde de prijs, daarbij vermeldend , dat het normaal is dat het duurder is ,daar het product verkocht wordt in een tankstation.?? Het gaat om een klein bedrag maar dat U 3 x maal der prijs aanrekent voor een product welke in een (reeds dure) supermarkt verkocht wordt vind ik echt overdreven en ik zal dan ook niet meer kopen in die shop en andere mensen verwittigen over deze overdreven prijzen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: foto product

Afgesloten
I. W.
13/05/2019

Punten worden niet op kaart gezet

Ik heb op 21.02.2019 een account aangemaakt via de app van Esso Extras om mijn tankbeurten te laten optellen elke tankbeurt. Elke keer ik ga tanken komen mijn liters er niet op bij mijn spaaraccount van Esso. Na veel bellen zonder iemand aan de telefoon te krijgen, heb ik dan een 1ste mail gezonden naar bovenstaand mail adres en dat op 25.02.19. Daar ik geen antwoord kreeg heb ik via messenger op 01.04.19 met hen contact opgenomen. Daar beloofde ze mij om te helpen tot een oplossing te komen. Ondertussen had ik al 6 keer getankt zonder punten te ontvangen! Op 4.4.19 krijg ik eindelijk antwoord op mijn mail dat ze de punten manueel er zullen opzetten de dag zelf.Op 10.04.19 krijg ik idd de punten MAAR nu de volgende tankbeurten lukt het mij nog steeds niet om mijn punten te sparen. Op mijn mails word er niet meer geantwoord en via Messenger hebben ze mijn bericht nog steeds niet gelezen van mijn 2de klacht gedaan op 6.05.19. .. Op hun Facebook staat het vol van de klachten van mensen die hun punten niet gespaard krijgen op de kaart. Als ik dan ergens een tankstation vind van ESSO en ik om uitleg vraag, kunnen ze mij ook niet verder helpen.. kan toch niet! Ze maken hele dagen reclame op de radio Joe FM, op Q music geven ze gratis tankkarten weg, en ze lokken klanten met hun spaaractie.. MISLEIDENDE reclame!!!!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform