Ik heb op 21.02.2019 een account aangemaakt via de app van Esso Extras om mijn tankbeurten te laten optellen elke tankbeurt. Elke keer ik ga tanken komen mijn liters er niet op bij mijn spaaraccount van Esso. Na veel bellen zonder iemand aan de telefoon te krijgen, heb ik dan een 1ste mail gezonden naar bovenstaand mail adres en dat op 25.02.19. Daar ik geen antwoord kreeg heb ik via messenger op 01.04.19 met hen contact opgenomen. Daar beloofde ze mij om te helpen tot een oplossing te komen. Ondertussen had ik al 6 keer getankt zonder punten te ontvangen! Op 4.4.19 krijg ik eindelijk antwoord op mijn mail dat ze de punten manueel er zullen opzetten de dag zelf.Op 10.04.19 krijg ik idd de punten MAAR nu de volgende tankbeurten lukt het mij nog steeds niet om mijn punten te sparen. Op mijn mails word er niet meer geantwoord en via Messenger hebben ze mijn bericht nog steeds niet gelezen van mijn 2de klacht gedaan op 6.05.19. .. Op hun Facebook staat het vol van de klachten van mensen die hun punten niet gespaard krijgen op de kaart. Als ik dan ergens een tankstation vind van ESSO en ik om uitleg vraag, kunnen ze mij ook niet verder helpen.. kan toch niet! Ze maken hele dagen reclame op de radio Joe FM, op Q music geven ze gratis tankkarten weg, en ze lokken klanten met hun spaaractie.. MISLEIDENDE reclame!!!!