Meest recente klachten

H. O.
8/10/2021

Terugbetaling voorschot: dwaling bij verkoop

Op 31/08 bij Eremex BVBA een vaatwas Whirlpool Gekocht indentiek aan de kapotte vaatwas BauknechtOp 02/09 eertse poging de vaatwas te leveren, machine bleek defekt bij wateraansluiting. Tweede poging op 03/09 De vaatwas werdt getetst op programma spoelen. Op zondag 05/09 na onbijt de vaatwas proberen op te starten op programma 60°C. Programma starte niet, Op dinsdag 07/09 na sluitingsdag de leverancier opgebeld om 08h52, Het was een verkeerde bediening werd ons gezegd. De dag nadien was het het defekt veroorzaakt door gebrek aan spoelmiddel. De borden van 26 cm konden niet in de machine, dit werd beweerd maar hebben het zelf niet kunnen bewerkstelligen.Er werd aangedrongen om een derde maal langs te komen om deze volgens hen nieuwe machine terug te hetstellen.Het feit van twee defekte machine geleverd te krijgen heb ik via telefoon een voorstel gedaan om een ander merk aan te kopen, zelfs mits meerprijs.Na lang aandringen hebben ze willen een afspraak maken op woensdag 08/09. terug een hele discussie,ik had 3 prints mee van onze voorkeuren, maar dat is na veel stemmingmakerij geeindigd tot ons vertrek uit de winkel.We hebben nooit de kans gehad om mijn voorstel te bespreken en onze voorkeuren te tonen.Ze hebben een vals signaal gegeven dat ze een oplossing wilden. We hebben hen via een aangetekend schrijven 0p 10/ 09 laten weten dat we geen vaatwas meer willen dat we de factuur protesteren en we ons voorschot terug willen.We hebben dan een aangetekend schrijven terug gekregen op 14/09.Niet de correcte weergave.Tot op heden geen kosten waarvan wij de oorzaak zijn.Het feit dat ze zelf geen enkele oplossing boden hebben we ze de kans gegeven het programma 60 °C te komen tonen hoe we het moesten doen,nadat ze geen antwoord hadden gegeven op mijn schrijven hoe ik het gedaan had. Ze zijn er niet in geslaagd,nadat ze een discussie uitgelokt hadden met mijn dochter over het doel van hun bezoek.Ik ben nooit uitgenodigd geweest om te komen toe kijken hoe ik ik dit programma moest op starten.Zoals afgesproken in vroegere mails hebben ze het toestel terug meegenomen, met als laatste toewijzing dat ik tegen de avond ging weten wat er aan het toestel mankeert. Niets, met de zin Klant heeft niet opgemerkt dat bij het opstarten van het programma 60°C standaard 3 uur startuitstel word geactiveerd en het toestel dus niet onmiddelijk opstart. Doodleuk, nooit zelf die opmerking gemaakt gedurende dit theater, en zelfs met twee man komen om dan 3 uur te zitten wachten tot hun demonstratie uiteindelijk resultaat heeft. Hieruit kan ik alleen besluiten dat ze zelf hun toestellen niet kennen.Wij willen dus die leverancier niet meer,wij willen ons voorschot terug en een morele schadevergoeding voor ons kompleet op een dwaalspoor te brengen, want dit is geen detail meer.Tot op heden hebben we geen vaatwas. Alle mails met data zijn beschikbaar.Vriendelijke groeten Heman Ostyn - Christel Linclau herman.ostyn@gmail.com 0485163026

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform