Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Product is niet zoals geafficheerd op de website
Geachte mevrouw/heer, Op 08/05/2025 bestelde ik de Lieke Jurk op uw webshop met bestelnummer #11002 Ik stel echter vast dat na een verzending van één maand, de ontvangen jurk helemaal niet overeenstemt met de geadverteerde jurk (kleur, pasvorm, model, knopen, zakken, materiaal en stof, ...). Ik heb het pakket ontvangen op dinsdag 3 juni en heb u meteen diezelfde dag op de hoogte gesteld hiervan. Sindsdien heb ik nog twee reminders gestuurd en nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Daarom verzoek ik u om me te antwoorden op mijn verzoek tot terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Printscreen aankoopbewijs - Foto's van de jurk zoals getoond op de website, versus het ontvangen exemplaar
verkeerd prduct
beste ik vraag terug betaling van verkeerd geleverd product ; met bestel nr 6943 . een tweedelige set ,koffiekleur maat xxl .in plaats daarvan ontvang ik een eendelig kledingstuk kleur wit .maat onbekend.ik heb 46.95 euro betaald .ik zal het verkeerd ontvangen kledingstuk op uw kosten terug sturen naar amsterdam
Geleverde pull is niet de bestelde pull op de website. Kwaliteit zeer slecht, en is niet van wol.
Korte beschrijving van uw probleem Bestelling #2968 geplaatst op 11/11/2024 Bestelling #2968 ontvangen op 22/11/2024 Ontvangen bestelling is niet het bestelde zoals op de website. Pull van zeer slechte kwaliteit, in katoen en niet zoals vermeld op de website zijnde wol. Kunt geen contact leggen en ook niet telefonisch. Lijken van de aardbol te zijn verdwenen. Ik eis mijn betaalde bedrag zijnde 49,95 euro terug op mijn rekening.
Ik heb bij dit bedrijf een poncho besteld maar het is tot op de dag van vandaag nog steeds niet gele
Bestelling gedaan van een poncho al betaalt maar nog steeds niet geleverd
levering
ik heb online een bestelling voor een poncho gedaan en betaald maar de levering laat op zich wachten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten