Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verlenging verzekering en contact
Beste , kreeg een brief dat de verzekering een einde nam .Dat ik met de fiets en brief naar een dealer moest gaan om te taxeren .Toen ben ik naar Buyl in beveren geweest .Deze speelde papier kwijt en contacteerde enra .Ikzelf ook meerdere malen maar geen reactie .Was gewoon taxatie om de fiets te schatten en dan offerte op maat.Zeer spijtig omdat we altijd wel tevreden waren van de schade claims na ongeval oid.
Problemen met terugbetaling
Ik stortte op 17/4 ten onrechte 128 € voor een e-bike verzekering, waarvan de polis ondertussen gewijzigd was.Enra beweert het gestorte bedrag niet ontvangen te hebben, hoewel uit mijn afschrift blijkt dat de storting is uitgevoerd.
uitbetaling fietsdiefstal verzekering
Ik ben klant bij ENRA fietsverzekering (enra.be). Op 8/9 vind ik uit dat iemand mijn fietsslot heeft proberen te forceren door een andere sleutel te gebruiken die afgebroken is en dit het slot blokkeert. Ik laat een slotenmaker komen aangezien mijn fiets buiten staat, vastgemaakt aan de voorgevel en ik dit niet zo wil laten met een aangetast slot. Daardoor heb ik twee facturen die ik terugbetaald wil hebben: - een nieuw slot bij de fietsenwinkel (40,95€) en - een factuur van de slotenmaker (278,30€). Het nieuwe slot willen ze vergoeden maar de kosten van de slotenmaker niet want 'Ophaal- en voorrijkosten zijn niet gedekt door uw verzekering daar dit onder immateriële schade valt, daar is de omnium dekking helaas niet voor bedoelt.'. Dit is zo niet te lezen in de polis die te vinden is op https://www.enra.be/wp-content/uploads/2019/01/voorwaarden-fietsverzekering-diefstal-fv-be-2017-nwe-huisstijl.pdf. Misschien nog een detail in eerste instantie wilden ze niks betalen maar met wat aandringen hebben ze toch ingegaan om een dossier te maken. Ondertussen hebben ze enkel de 40,95€ betaald, de overige kosten niet.Groetjes,Bart
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten