Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Enra

02/09/2020

Ik stortte op 17/4 ten onrechte 128 € voor een e-bike verzekering, waarvan de polis ondertussen gewijzigd was.Enra beweert het gestorte bedrag niet ontvangen te hebben, hoewel uit mijn afschrift blijkt dat de storting is uitgevoerd.

Berichten (7)

Enra

Naar: L. V.

24/06/2020

Beste,Er is geen premie ten aanzien van de polis nummers 400037044 of 400037044 bij ons binnen gekomen.Als er bij ons een premie binnen komt met verkeerde of geen mededeling storten wij het bedrag weer terug naar het iban waar het vanaf komt.Ik kan echt niets in de polissen vinden wat wijst dat u betaald heeft.Dus kijkt u uw rekening nog even na of het niet automatische is terug gestort.Met vriendelijke groet,SonjaBoukensAcceptantT0228-520000 (keuze 1)Epolisafdeling@enra.nlwww.enra.nl

L. V.

Naar: Enra

11/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Enra

Naar: L. V.

11/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Enra

14/08/2020

GeachteDat klopt. Ik heb Eur 128,- betaald voor de verzekering met polisnummer 400009686. Dat is van onze oude fietsen. Wij hebben nieuwe gekocht en volgens jullie was alles in orde bij het overzetten van de polissen. Maar ik heb toch nog een rekening gekregen van een polis van de oude fiets.Omdat ik dacht dat het al om de nieuwe fietsen ging, heb ik die dan ook betaald. En toen kwamen inderdaad twee nieuwe polissen binnen en wist ik helemaal niet meer hoe dit geregeld was.Ik heb dus inderdaad die laatste twee premies niet betaald omdat het niet duidelijk was op welke fietsen deze betrekking hadden.De eerste heb ik dus wel betaald en wil ik nu terug krijgen.mvgLuk van den Bossche

Enra

Naar: L. V.

17/08/2020

Polisnummer: 400009686Geachte heer van den Bossche,Wij zullen de betaalde premie Eur 128,- voor de fiets die niet meer in uw bezit is aan u terugstorten. Dit bedrag zal eind van deze week op uw IBAN worden bijgeschreven.Wilt u de verzekeringen met de polisnummers 400037044 en 400037042 alsnog bij ons verzekeren? Zo ja, wilt u mij dit dan laten weten. Ik zal dan aangeven hij u beide premies alnog aan ons over kunt maken.Ik hoop uw klacht hiermee beantwoord te hebben. Heeft u nog vragen, ik hoor het graag.Met vriendelijke groet,StevenSchra¶derManager acceptatie en schadeT +31228-520000E s.schroder@enra.nlwww.enra.nl

L. V.

Naar: Enra

02/09/2020

BesteTot op heden heb ik nog geen terugstorting ontvangen. Kan u dit zsm in orde maken, aub?Met vriendelijke groetenLuk van den Bossche

Enra

Naar: L. V.

03/09/2020

Beste meneer Van den Bossche,Bedankt voor uw bericht!Helaas hebben wij de betaling in eerste instantie niet naar het juiste rekeningnummer overgemaakt. Het bedrag is bij ons terug gekomen.Wij hebben het bedrag nu overgemaakt naar het rekeningnummer waar vandaan u het naar ons overgemaakt heeft. Excuses voor deze vertraging.Met vriendelijke groet,DelphineBalinkProcesbegeleiderT +31228-520000E d.balink@enra.nlwww.enra.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform