Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

J. V.
16/02/2023

Ello Mobile - vreemde praktijken

Beste,Ondanks meerdere pogingen kan ik jullie niet meer telefonisch bereiken.En dit via ons vast toestel want mijn belkrediet op mijn prepaid kaart is op.Ik heb jullie nochtans gebeld tijdens jullie contacturen zoals vermeld staat op jullie website.*Ik heb jullie op 6 februari gemaild.met de volgende correspondenties:Toen al gaf ik jullie te kennen dat ik niet meer kon inloggen op mijn account en dat ik ook geen zelfgekozen wachtwoord kon invullen.Zelfs na gebruik van jullie opgegeven wachtwoordik kreeg een foutmelding.Hierop hebben jullie geantwoord op 6 februari:We ondervinden momenteel technische storingen met de website en met het platform dat u toelaat om in te loggen op uw klantenzone.Ik mocht dan doorgeven welke info op mijn account ik wou bekijken.Ik gaf de gsm nummers door zoals u vroeg omdat ik het belkrediet van mijn prepaid kaart als het belkrediet van de andere gezinsleden wou kennen.Dit nog allemaal op 6 februari.U gaf mij die info door.Ik vermelde op 8 februari dat ik nog steeds niet kon inloggen op mijn account.En dat ik niet meer kon bellen en ook dat ik mijn belkrediet wou aanvullen via de gebruikelijke manier.Op 9 februari kreeg ik antwoord van jullie met de melding dat er nog steeds technische problemen waren en dat jullie team er tot 's avonds laat aan werkt.En dat mijn account nog degelijk bestaat.DRIE dagen later nog steeds technische problemen!In de mail van 9 februari stond tevens:Mogen wij u vragen om het bedrag dat u wenst op te laden uitzonderlijk naar ons over te maken via bankoverschrijving....En dit vond ik al vreemd!En met de vraag om bij de betaling te melden over welk gsm nummer het gaat. Jullie schreven ook:U mag ons daaropvolgend een betaalbewijs doorsturen zodat wij uw kaart onmiddellijk kunnen herladen en niet hoeven te wachten voordat het geld op onze rekening staat.Dit vond ik allemaal heel vreemd!Ik kan jullie telefonisch niet bereiken en blijkbaar zijn de technische problemen nog steeds niet opgelost en dit vandaag op 16 februari2023.Wat ik wel heel bizar vind voor een telecombedrijf!Blijkt dat mijn oudste zoon ook niet kan inloggen op zijn eigen account.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform