Terug

Ello Mobile - vreemde praktijken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Ello Mobile

16/02/2023

Beste,Ondanks meerdere pogingen kan ik jullie niet meer telefonisch bereiken.En dit via ons vast toestel want mijn belkrediet op mijn prepaid kaart is op.Ik heb jullie nochtans gebeld tijdens jullie contacturen zoals vermeld staat op jullie website.*Ik heb jullie op 6 februari gemaild.met de volgende correspondenties:Toen al gaf ik jullie te kennen dat ik niet meer kon inloggen op mijn account en dat ik ook geen zelfgekozen wachtwoord kon invullen.Zelfs na gebruik van jullie opgegeven wachtwoordik kreeg een foutmelding.Hierop hebben jullie geantwoord op 6 februari:We ondervinden momenteel technische storingen met de website en met het platform dat u toelaat om in te loggen op uw klantenzone.Ik mocht dan doorgeven welke info op mijn account ik wou bekijken.Ik gaf de gsm nummers door zoals u vroeg omdat ik het belkrediet van mijn prepaid kaart als het belkrediet van de andere gezinsleden wou kennen.Dit nog allemaal op 6 februari.U gaf mij die info door.Ik vermelde op 8 februari dat ik nog steeds niet kon inloggen op mijn account.En dat ik niet meer kon bellen en ook dat ik mijn belkrediet wou aanvullen via de gebruikelijke manier.Op 9 februari kreeg ik antwoord van jullie met de melding dat er nog steeds technische problemen waren en dat jullie team er tot 's avonds laat aan werkt.En dat mijn account nog degelijk bestaat.DRIE dagen later nog steeds technische problemen!In de mail van 9 februari stond tevens:Mogen wij u vragen om het bedrag dat u wenst op te laden uitzonderlijk naar ons over te maken via bankoverschrijving....En dit vond ik al vreemd!En met de vraag om bij de betaling te melden over welk gsm nummer het gaat. Jullie schreven ook:U mag ons daaropvolgend een betaalbewijs doorsturen zodat wij uw kaart onmiddellijk kunnen herladen en niet hoeven te wachten voordat het geld op onze rekening staat.Dit vond ik allemaal heel vreemd!Ik kan jullie telefonisch niet bereiken en blijkbaar zijn de technische problemen nog steeds niet opgelost en dit vandaag op 16 februari2023.Wat ik wel heel bizar vind voor een telecombedrijf!Blijkt dat mijn oudste zoon ook niet kan inloggen op zijn eigen account.

Berichten (1)

Ello Mobile

Naar: J. V.

16/02/2023

Beste,Zonet de klant proberen opbellen op 0496/35.47.16. Bij gebrek aan antwoord een voicemail bericht ingesproken met de uitnodiging om in gesprek te gaan.Hoewel wij momenteel telefonisch niet bereikbaar zijn, betekent dit niet dat ik de klant niet telefonisch te woord wil staan!  Integendeel, ik kan ergens wel begrijpen dat het allemaal wat raar overkomt voor een klant,zeker in deze tijden waar fishing wel vaker in het nieuws komt, maar hier is alles behalve iets vreemds of verdacht aan de gang.Bij Ello werkt alles via een online platform, m.a.w. via een server. Concreet betekent dit dat alles wordt verwerkt via geautomatiseerde systemen, wat veel voordelen met zich meebrengt tot de dag dat onze server de geest laat en niet langer zijn werk doet. Dit heeft een enorme impact op onze manier van werken!Geautomatiseerde systemen zijn gestopt met draaien, en alles dient momenteel manueel verwerkt te worden. Dit brengt een enorme workload met zich mee, en wij zijn daar niet op voorzien. Dus naast de dagelijkse flow aan werk, die vandaag en nog voor even manueel verwerkt moet worden, moet er uiteraard ook een nieuwe server opgezet worden en dienen alle geautomatiseerde systemen terug herstelt te worden. Dit is geen klein werkje dat op een week of twee geregeld is. Geloof me vrij, anders zouden er veel meer operatoren zijn in Belgie, hier komt heel wat bij kijken. In de hoop snel in contact te kunnen komen met Mijnheer Van hecke of met Mevrouw Bisschop, hoop ik via deze weg toch al enige geruststelling teweeg te hebben gebracht.Wij blijven uiteraard beschikbaar van 8u30 tot 17u00 via mail op helpdesk@ello-mobile.be.Met vriendelijke groeten, Laurent.Ello Mobile HelpdeskteamEllo MobileWingepark 5B/3023110 RotselaarBelgieTel 078 15 10 12Fax  +32 16 44 81 25Email Helpdesk@ello-mobile.beWeb www.ello-mobile.beOp do 16 feb. 2023 om 15:09 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform