Beste,Zonet de klant proberen opbellen op 0496/35.47.16. Bij gebrek aan antwoord een voicemail bericht ingesproken met de uitnodiging om in gesprek te gaan.Hoewel wij momenteel telefonisch niet bereikbaar zijn, betekent dit niet dat ik de klant niet telefonisch te woord wil staan! Integendeel, ik kan ergens wel begrijpen dat het allemaal wat raar overkomt voor een klant,zeker in deze tijden waar fishing wel vaker in het nieuws komt, maar hier is alles behalve iets vreemds of verdacht aan de gang.Bij Ello werkt alles via een online platform, m.a.w. via een server. Concreet betekent dit dat alles wordt verwerkt via geautomatiseerde systemen, wat veel voordelen met zich meebrengt tot de dag dat onze server de geest laat en niet langer zijn werk doet. Dit heeft een enorme impact op onze manier van werken!Geautomatiseerde systemen zijn gestopt met draaien, en alles dient momenteel manueel verwerkt te worden. Dit brengt een enorme workload met zich mee, en wij zijn daar niet op voorzien. Dus naast de dagelijkse flow aan werk, die vandaag en nog voor even manueel verwerkt moet worden, moet er uiteraard ook een nieuwe server opgezet worden en dienen alle geautomatiseerde systemen terug herstelt te worden. Dit is geen klein werkje dat op een week of twee geregeld is. Geloof me vrij, anders zouden er veel meer operatoren zijn in Belgie, hier komt heel wat bij kijken. In de hoop snel in contact te kunnen komen met Mijnheer Van hecke of met Mevrouw Bisschop, hoop ik via deze weg toch al enige geruststelling teweeg te hebben gebracht.Wij blijven uiteraard beschikbaar van 8u30 tot 17u00 via mail op helpdesk@ello-mobile.be.Met vriendelijke groeten, Laurent.Ello Mobile HelpdeskteamEllo MobileWingepark 5B/3023110 RotselaarBelgieTel 078 15 10 12Fax +32 16 44 81 25Email Helpdesk@ello-mobile.beWeb www.ello-mobile.beOp do 16 feb. 2023 om 15:09 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: