Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem terugbetaling voorschot
Beste, mijn dochter vertrok normaal van 13/09/20 - 22/05/2021 naar Auckland met EF. Dit kan door Corona niet doorgaan. Voorschot van 3145 euro werd betaald. EF stelt voor datum/en of bestemming wijzigen of travel voucher (door mezelf aan te vragen) met geldigheid van 18 maanden. Mail gestuurd naar EF met vraag voor terugbetaling van voorschot. Willen hier niet op ingaan. Antwoord EF:Een volledige terugbetaling kan u geen beroep op doen in deze, daar wij (en onze EF school ter plaatse) wél produceren. Het feit dat de grenzen niet toelaten dat Fauve vertrekt, is voor ons een geval van overmacht evenzeer als voor u. Had reeds verschillende mails gestuurd met de vraag hoe en wat in geval van niet doorgaan contract. Kreeg hierop geen respons. In juli werden we telefonisch gecontacteerd.Kunt u hierin bemiddelen aub? Met dank, Siska Bernard
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten