Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Robotstofzuiger nooit ontvangen na herstelling
Geachte mevrouw/heer, We hebben onze robotstofzuiger eind maart naar jullie opgestuurd voor een reparatie onder garantie via de DHL referentie 1842409. We hebben anderhalve maand geen enkele update van jullie gekregen, niet dat het toestel is aangekomen of hersteld. Wanneer ik zelf contact opneem met de klantendienst, krijg ik op 13/05/2024 te horen dat het toestel geretourneerd werd via DHL. Ik antwoord hier meteen op dat er in de tracking link geen enkele update meer is verschenen na 18/04/2024 en vraag jullie om een ticket te openen bij DHL. op 15/05/2024 krijg ik confirmatie van Harco dat jullie dit hebben doorgestuurd naar de logistieke afdeling om de communicatie met DHL op te starten. Hier krijg ik nadien geen feedback over en nadat ik jullie opnieuw contacteer, krijg ik op 05/06/2024 te horen dat jullie in contact met zijn DHL. Wanneer ik op 15/06/2024 om een status update vraag, rkijg ik van Thomas te horen dat het apparaat verzonden moest zijn, hij het zal controleren en me op de hoogte zal houden ... ! Dit is te gek voor woorden. Dit is het laatste bericht dat ik van jullie heb ontvangen. Concreet, ik heb sinds eind maart geen robotstofzuiger meer en ben intussen meer dan 4 maanden van mijn garantie kwijt. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Robotstofzuiger nooit ontvangen na herstelling
Geachte mevrouw/heer, We hebben onze robotstofzuiger eind maart naar jullie opgestuurd voor een reparatie onder garantie. We hebben anderhalve maand geen enkele update van jullie gekregen, niet dat het toestel is aangekomen of hersteld. Wanneer ik zelf contact opneem met de klantendienst, krijg ik op 13/05/2024 te horen dat het toestel geretourneerd werd via DHL. Ik antwoord hier meteen op dat er in de tracking link geen enkele update meer is verschenen na 18/04/2024 en vraag jullie om een ticket te openen bij DHL. op 15/05/2024 krijg ik confirmatie van Harco dat jullie dit hebben doorgestuurd naar de logistieke afdeling om de communicatie met DHL op te starten. Hier krijg ik nadien geen feedback over en nadat ik jullie opnieuw contacteer, krijg ik op 05/06/2024 te horen dat jullie in contact met zijn DHL. Wanneer ik op 15/06/2024 om een status update vraag, rkijg ik van Thomas te horen dat het apparaat verzonden moest zijn, hij het zal controleren en me op de hoogte zal houden ... ! Dit is te gek voor woorden. Dit is het laatste bericht dat ik van jullie heb ontvangen. Concreet, ik heb sinds eind maart geen robotstofzuiger meer en ben intussen meer dan 4 maanden van mijn garantie kwijt. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Elien Van Muylder
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten