Terug

Robotstofzuiger nooit ontvangen na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

Y. T.

Naar: Ecovacs Belgique

09/07/2024

Geachte mevrouw/heer, We hebben onze robotstofzuiger eind maart naar jullie opgestuurd voor een reparatie onder garantie. We hebben anderhalve maand geen enkele update van jullie gekregen, niet dat het toestel is aangekomen of hersteld. Wanneer ik zelf contact opneem met de klantendienst, krijg ik op 13/05/2024 te horen dat het toestel geretourneerd werd via DHL. Ik antwoord hier meteen op dat er in de tracking link geen enkele update meer is verschenen na 18/04/2024 en vraag jullie om een ticket te openen bij DHL. op 15/05/2024 krijg ik confirmatie van Harco dat jullie dit hebben doorgestuurd naar de logistieke afdeling om de communicatie met DHL op te starten. Hier krijg ik nadien geen feedback over en nadat ik jullie opnieuw contacteer, krijg ik op 05/06/2024 te horen dat jullie in contact met zijn DHL. Wanneer ik op 15/06/2024 om een status update vraag, rkijg ik van Thomas te horen dat het apparaat verzonden moest zijn, hij het zal controleren en me op de hoogte zal houden ... ! Dit is te gek voor woorden. Dit is het laatste bericht dat ik van jullie heb ontvangen. Concreet, ik heb sinds eind maart geen robotstofzuiger meer en ben intussen meer dan 4 maanden van mijn garantie kwijt. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Elien Van Muylder

Berichten (2)

Ecovacs Belgique

Naar: Y. T.

10/07/2024

10/07/2024 10:10: Response by EmailBeste,Allereerst onze excuses voor de verwarring en de vertraging.Op het moment moet ik echter mededelen dat ik niet veel meer informatie heb dan wat wij u al hebben laten weten.Wij zijn intern bezig om dit op te lossen, wanneer wij iets hebben vernomen wat wij u werkelijk kunnen mededelen laten wij u dit weten.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Cordialement,Christel Customer Care TeamECOVACS Europe GmbH09/07/2024 15:46: Customer by CSS Email!!!This message was sent from outside of the company. Please do not click links or open attachments unless you recognize the source of this email and know the content is safe.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ E-mail: service-be@ecovacs-europe.com Website: www.ecovacs.com Reference 240709-004217 [---002:003936:61694---]

Y. T.

Naar: Ecovacs Belgique

16/07/2024

Beste, We zijn intussen weer een week verder. Heeft u reeds nieuws ontvangen of kan u tenminste vertellen welke stappen jullie hebben ondernomen? Ik heb het gevoel dat jullie dit op de lange baan willen schuiven tot wanneer de klanten het opgeven om jullie achterna te zitten. Ik verwacht een oplossing van jullie, een nieuwe robotstofzuiger van hetzelfde of een gelijkaardig model of een terugbetaling van de volledige aankoopprijs. Deze oplossingen nemen niet veel tijd in beslag. Met vriendelijke groeten Elien

Bemiddeling door Testaankoop 31 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform