Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen reactie na verscheidene pogingen om defecte Envoy-S-gateway te laten herstellen/vervangen.
Beste,Eind mei 2018 kochten mijn vriendin en ik een zonnepaneleninstallatie. Daarbij werd een Enphase Envoy-S-Gateway meegeleverd en aangesloten op het net met een ethernetkabel. Dit heeft altijd goed gewerkt, tot wij op maandag 9 januari de melding ontvingen dat Envoy niet meer rapporteert. Na wat opzoekwerk en diagnose kunnen wij concluderen dat deze wel degelijk defect is.We namen dus contact op met de adviseur die alles voor ons regelde (Pascal Hallumiez) en het algemene mailadres info@ecocoon.eu. Hier kwam na een tijdje geen reactie op dus verzond ik dezelfde mail nogmaals naar dezelfde mailadressen. Ook hierop geen antwoord. Toen besloot ik contact op te nemen via messenger waarop ik behoorlijk snel een vriendelijk antwoord kreeg. Die persoon deelde mij mee dat Pascal niet meer in dienst is en dat ik het mailtje eens moest doormailen naar stany@ecocoon.be.Ik mailde dus naar Stany en vulde ook nog eens het contactformulier in op de site van Ecocoon. Opnieuw geen reactie. Na een tijd nogmaals de mail naar Stany gestuurd en tot op heden nog niets gehoord, ook niet in spam of ongewenste mails.Dus besloot ik nogmaals contact op te nemen via messenger in de hoop dat de vriendelijke medewerker mij terug wat verder kon helpen. En zelfs via deze weg krijg ik geen reactie meer. Wij blijven dus met de defecte gateway zitten terwijl dit maar 'n kleine moeite is om even langs te komen en die te vervangen.. Het zou fijn zijn moesten we dit probleem kunnen oplossen en dit hoofdstuk afsluiten.Alvast bedankt!
geen terug betaling van creditnota
na herhaaldelijke keren gebeld te hebben met de verkoper en de directie nog steeds geen terugbetaling gekregen de werken zijn 2 april al uitgevoerd en hier wordt gewoon geen gehoor aan gegeven!!
we zijn het wachten op reactie van jullie firma meer dan beu
sinds onze afspraak eind juni hebben we weer niets meer van jullie firma gehoord - jullie plaatsten de verkeerde coating tegen de keldermuur en wij zitten nu met de bijkomende problemen, overal schimmel en zoutafzetting in de kelder op muren die voordien netjes en droog waren
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten