Beste,Eind mei 2018 kochten mijn vriendin en ik een zonnepaneleninstallatie. Daarbij werd een Enphase Envoy-S-Gateway meegeleverd en aangesloten op het net met een ethernetkabel. Dit heeft altijd goed gewerkt, tot wij op maandag 9 januari de melding ontvingen dat Envoy niet meer rapporteert. Na wat opzoekwerk en diagnose kunnen wij concluderen dat deze wel degelijk defect is.We namen dus contact op met de adviseur die alles voor ons regelde (Pascal Hallumiez) en het algemene mailadres info@ecocoon.eu. Hier kwam na een tijdje geen reactie op dus verzond ik dezelfde mail nogmaals naar dezelfde mailadressen. Ook hierop geen antwoord. Toen besloot ik contact op te nemen via messenger waarop ik behoorlijk snel een vriendelijk antwoord kreeg. Die persoon deelde mij mee dat Pascal niet meer in dienst is en dat ik het mailtje eens moest doormailen naar stany@ecocoon.be.Ik mailde dus naar Stany en vulde ook nog eens het contactformulier in op de site van Ecocoon. Opnieuw geen reactie. Na een tijd nogmaals de mail naar Stany gestuurd en tot op heden nog niets gehoord, ook niet in spam of ongewenste mails.Dus besloot ik nogmaals contact op te nemen via messenger in de hoop dat de vriendelijke medewerker mij terug wat verder kon helpen. En zelfs via deze weg krijg ik geen reactie meer. Wij blijven dus met de defecte gateway zitten terwijl dit maar 'n kleine moeite is om even langs te komen en die te vervangen.. Het zou fijn zijn moesten we dit probleem kunnen oplossen en dit hoofdstuk afsluiten.Alvast bedankt!