Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Zending is al 3 weken onderweg
Ik heb op 17/03/22 bestelling geplaatst bij easycosmetic. Een dag later was mijn bestelling verzonden. Het pakketje staat echter al stil bij DHL van 18/03 … easy cosmetic zei na 1 week wachten dat ik gewoon geduld moet hebben . Dat het soms wat langer kan duren. Na 2 weken gingen ze aan DHL vragen wat er aan de hand was . Tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord gekregen.. en ik krijg mijn geld niet terug voor DHL hun fout toegeeft . Mijn tracking nummer van DHL is CB146207335DE .. ik heb hen al verschillende e-mails gestuurd maar ik krijg gewoon de melding dat ze er mee bezig zijn .Ik heb al aan easycosmetic gevraagd mij het parfum terug op te sturen … en dat ze het met dhl zelf moeten oplossenMaar dat was geen optie . Wat kan ik doen ? Mvg Dagmar Gielen
Problemen met betwisting poetsdiensten
Geachte, ongeveer een tweetal maand geleden vertrouwde we op jullie diensten.we zochten een vaste poetshulp en dit voor 4 uur om De 14 dagen. Vanaf de eerste maal is het hier grondig misgelopen, de eerste poetshulp sprak geen nederlands en er was niet mee te communiceren. Deze stond de volgende week alweer voor onze deur terwijl wij hadden doorgegeven om de 14 dagen. Daarop heb ik contact op genomen met het regionaal kantoor. Een week verder staat er opnieuw een anderstalig iemand voor mijn deur. Alweer is communicatie niet haalbaar. Ze doet taken die niet zijn afgesproken, waardoor ik dus betaal voor het geen er niet is gebeurt. Alweer neem ik, alleenstaande mama, met twee kinderen, fulltime job, en een bijberoep, contact op met jullie kantoor. Dit is tijdrovend, en de hulp was bedoelt om de last weg te nemen ipv me nog een extra last toe te schuiven. Twee weken later ALWEER een andere poetshulp, weeral is communicatie niet toegelaten. Ze doet weer taken, kasten opruimen etc die NIET op haar takenlijst staan. Een week later zit ik op spoed met mijn mama die in levensgevaar verkeerde, ik neem contact op met het kantoor om te laten weten dat ik de poetshulp niet kan binnenlaten. Er is helaas, binnen de openingsuren, niemand te bereiken. Er worden mij 4 uur aangerekend die ik heb betwist. Hierop contacteer ik opnieuw het kantoor met de mededeling dat ik de diensten wil opzeggen aangezien ik jullie/ hun werking absoluut in strijd vind met wat jullie aanbieden op jullie site. Vandaag stond er alweer een anderstallige poetshulp voor de deur, waar ik dus met handen en voeten heb moeten uitleggen dat de diensten vorige maand zijn opgezegd via het regionaal kantoor Ik heb meermaal moeten betalen voor een dienst die niet naar behoren is uitgevoerd geweest , en waarbij ik zelf de taken heb moeten uitvoeren, en waarbij het kantoor van op de hoogte is gesteld geweest. Ik neem aan dat jullie het nodige doen?Referentie20190805-baa09838Mijn kantoorGenkEuropalaan 109 bus 113600 Genk
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten