Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ontevreden over onderhoud
Op 30 november voerden jullie een onderhoud uit van onze waterverzachter. De volgende dag lieten wij telefonisch weten niet tevreden te zijn over de manier waarop het onderhoud werd uitgevoerd. De dame aan de telefoon beloofde ons dat de manager van de technicus ons zou contacteren maar tot op heden is dat niet gebeurd.Dit zijn onze grieven:1. U stuurde ons een franstalige technicus (wij wonen in Oost-Vlaanderen) - dit maakt het moeilijk om met de technicus te communiceren en tijdens de interventie reeds opmerkingen te maken.2. De interventie heeft nauwelijks 15 minuten geduurd incl. controle van de hardheid van het water en de administratieve afhandeling (opstellen interventierapport + betaling). Op het interventierapport is echter sprake van 29 minuten!3. Het reinigen van het zoutvat gebeurde met een vieze vod die in de broekzak van de technicus zat en bij aankomst achteloos op de grond werd gegooid. Nadat eerst de buitenkant was afgekuist, scheurde hij er een stuk af om dan de binnenkant te kuisen. De rest werd ongetwijfeld gebruikt bij een andere klant. Bovendien werd het zoutvat niet eerst leeg gemaakt - iets wat de voorgaande jaren wel steeds gebeurde.4. Er werden geen wisselstukken gebruikt. Toch betaalden wij voor dit blitzbezoek 94,34 €! Omdat wij een onderhoudscontract hebben, hebben wij recht op een korting van 50 € maar daar is geen enkele transparantie over. De tarieven staan niet vermeld op jullie website en de korting is ook niet vermeld op de factuur.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten