Terug

Ontevreden over onderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Durlem

09/12/2020

Op 30 november voerden jullie een onderhoud uit van onze waterverzachter. De volgende dag lieten wij telefonisch weten niet tevreden te zijn over de manier waarop het onderhoud werd uitgevoerd. De dame aan de telefoon beloofde ons dat de manager van de technicus ons zou contacteren maar tot op heden is dat niet gebeurd.Dit zijn onze grieven:1. U stuurde ons een franstalige technicus (wij wonen in Oost-Vlaanderen) - dit maakt het moeilijk om met de technicus te communiceren en tijdens de interventie reeds opmerkingen te maken.2. De interventie heeft nauwelijks 15 minuten geduurd incl. controle van de hardheid van het water en de administratieve afhandeling (opstellen interventierapport + betaling). Op het interventierapport is echter sprake van 29 minuten!3. Het reinigen van het zoutvat gebeurde met een vieze vod die in de broekzak van de technicus zat en bij aankomst achteloos op de grond werd gegooid. Nadat eerst de buitenkant was afgekuist, scheurde hij er een stuk af om dan de binnenkant te kuisen. De rest werd ongetwijfeld gebruikt bij een andere klant. Bovendien werd het zoutvat niet eerst leeg gemaakt - iets wat de voorgaande jaren wel steeds gebeurde.4. Er werden geen wisselstukken gebruikt. Toch betaalden wij voor dit blitzbezoek 94,34 €! Omdat wij een onderhoudscontract hebben, hebben wij recht op een korting van 50 € maar daar is geen enkele transparantie over. De tarieven staan niet vermeld op jullie website en de korting is ook niet vermeld op de factuur.

Berichten (2)

Durlem

Naar: W. S.

21/12/2020

Beste,Wij hebben uw email goed ontvangen.Spijtig, met de covid crisis, waren enkele techniekers ziek in de verleden maanden. Zo moesten wij een franstalig technieker sturen in oplaats van een nederlandstalig. Als u de technieker niet begrijp kunnen wij altijd de uitleg via telefoon of via mail geven. Wij kunnen ook alle de formuliers in het Nederlands sturen als u wenst.Het prijs voor het onderhoud is een vast bedrag dat de verplaatsing en de manskracht begrijpt. Deze kost 89 euros excl BTW met uw contract in plaats van 139 euros excl BTW zonder het contrat. Met een BTW van 6% betaald u 94.34 euros incl BTW voor het onderhoud. De korting met de contrat is al inbegrepen.Aarzel niet naar ons terug te komen indien u nog vragen heeft.Met vriendelijke groetenMarine PurnelleService après-venteDURLEM SARue Christophe,34681 Hermalle-sous-ArgenteauTél: 04/379.26.33Fax: 04/379.86.78www.durlem.be

W. S.

Naar: Durlem

21/12/2020

Ook de voorgaande jaren was de technieker uitsluitend franstalig - dus nu COVID inroepen als excuus is wel heel flauw en gemakkelijk. Omdat het onderhoud voorheen wel correct werd uitgevoerd hebben we daar in het verleden nooit een probleem van gemaakt.U schrijft: "Als u de technieker niet begrijp kunnen wij altijd de uitleg via telefoon of via mail geven." Ik heb jullie gebeld. Er was mij beloofd dat ik zou terug gebeld worden maar dat is nooit gebeurd.Op het feit dat het onderhoud in minder dan 15 minuten werd afgehaspeld en niet hygiënisch werd uitgevoerd reageren jullie zelfs helemaal niet...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform