Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelde goederen NIET verkregen
Op 6 april 2019 heb ik bij via de website ''cebo-schoenen.be'' 2 paar sneakers besteld, met op de website de garantie van 2-3 dagen levering binnen belgië en het factuurbedrag overgemaakt te hebben op hun rekening heb ik tot op heden niets ontvangen. Ikzelf heb via contactformulier gevraagd of er een probleem was of als ik de schoenen alsnog kon verkrijgen maar daarop werd niet geantwoord.
Klacht over product
Eind mei kocht ik samen met mijn dochter voor mijn kleindochter een paar nieuwe Birkenstocks ( normaalgezien een kwaliteitsproduct ) bij uw vestigingswinkel Ardui. Amper één week later was de schoenzool langs een kant al voor een groot stuk gelost. Na afgifte van het kapotte product was de enige oplossing die u bood de schoen zelf lijmen ( zelfs niet proffessioneel ). Na de vermelding dat we hier niet mee akkoord gingen en dat u zelfs niet gezien had dat de hiel ook al begon te lossen vernielde u de schoen volledig en trok er de ganse schoenzool af! Ik ben als klant totaal niet tevreden over het product. Nog niet gesproken over de ongelofelijk onbeschaamde klantenservice!Ik eis dan ook graag het volledige aankoop bedrag van 45,95 euro terug. Gelieve mij te antwoorden binnen de 5 dagen.Mvg, Schinke H.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten