Meest recente klachten

K. D.
13/01/2020

Geen terugbetaling bij Doublepoint.nl

Beste, ik bestelde 28/11/2019 (om black friday korting te krijgen) bij Doublepoint.nl een platenspeler op hun webshop.Ik kreeg na de bestelling wel heel snel de factuur, maar er volgde na verschillende dagen geen enkele andere mail (bv verzendbevestiging).Na dagelijks hun website te bekijken zag ik 5/12/2019 plots dat het artikel dat ik besteld had voorlopig niet meer leverbaar was, ik was verbaast omdat ik dit via de webshop moest te weten komen en dat ik geen mail of telefoon had gekregen.Ik neem zelf telefonisch contact op voor een verklaring en er wordt me doodleuk gezegt dat ze niet weten of het artikel nog terug gaat binnenkomen, en als dit het geval is zou het pas ten vroegste eind januari 2020 zijn.Ik zeg dat ik daar niet op kan wachten aangezien het artikel bedoeld was voor de kerstperiode, waarop me wordt aangeboden telefonich een andere platenspeler (duurder model met tekeningetje van de Rolling Stones) te bestellen.Hier heb ik geen interesse in en vraag hoe ik mijn bestelling kan annuleren.Dit kan volgens hem dmv een eenvoudig mailtje, wat ik dan ook dezelfde dag nog verstuur (05/12/2019).Tijdens het daarop volgend kerstverlof kijk ik regelmatig of het geld reeds teruggestort is.Op 06/01/2020 stuur ik terug een mail dat er al een maand gepasseert is zonder antwoord of terugbetaling.Op 08/01/2020 krijg ik antwoord van hen dat hij zijn collega van de administratie heeft aangesproken en dat ik diezelfde dag nog een mail mag verwachten.Deze verwachtte mail is nooit gekomen.Op 09/01/2020 heb ik daarom nog een mail gestuurd dat ik niets had aangekregen en dat ik graag mijn geld zo snel mogelijk terug krijg en dan ik anders acties moet ondernemen.Daarop volgend vandaag, 13/01/2020, dus deze klacht.Na het annuleren van mijn bestelling bij Doublepoint.nl heb ik ergens anders een platenspeler besteld om deze toch voor kerst te hebben, wel ben ik hierdoor heel wat korting misgelopen indien ik deze platenspeler tijdens de black friday acties had kunnen bestellen.Graag zou ik nu toch asap conreet antwoord, mijn geld en een compensatie voor de misgelopen kortingen ontvangen van de firma Doublepoint.nl

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform