Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugbetaling
Van 3 tot 5 november waren wij uw gasten voor een weekend.We hebben een familiekamer op naam van Bevernagiemet als reservatienummer RDDr 189175 gereserveerd.Wij betaalden eveneens met mijn visakaart op naam van Henk de Lauw voor het avondeten en het ontbijt. Aan de receptie werd ons op het einde beloofd dat u het avondmaal en het ontbijt van één persoon ging terugbetalen, omdat één van ons ziek was. Daarna hoorden wij via mail dat dit niet kon. Wij vinden dit absoluut niet klantvriendelijk, want aan de receptie heeft men dit wel beloofd. Gelieve dus 49 eur voor de avondmaaltijd en 18 eur voor het ontbijt terug te betalen op mijn rekeningnr:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten