Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Vraag tot terugbetaling van verkeerde diagnose op defect Miele koookplaat
Betreft : diagnose opgemaakt door Dokter Elektro te Gent op 10-aug-2020 voor defect aan Miele kookplaatDr Elektro stelde in zijn diagnose dat het defect niet te wijten was aan een kortsluiting. Er werd 35€ betaald voor deze diagnose. En de herstelling zou 911€ kosten. Een 2de diagnose bij Miele zelf wees wel op een kortsluiting, en de herstellingkost zou 520€ bedragen. Dankzij het vaststellen van de kortsluiting, kon de herstelkost in de brandverzekering ingebracht worden, waardoor de kost tot de franchise van 265€ beperkt bleef.Conclusie : door verkeerdelijk te stellen dat het niet om kortsluiting ging, was de diagnose bij Dr Elektro foutief en wordt een terugbetaling van de diagnose kost ten belope van 35€ gevraagd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten