Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Wijziging van eerste inschrijvingsdatum
Beste, Verzekeraar Belfius zet mijn inschrijvingsdatum van een gloednieuwe wagen, die pas geleverd word op 5/01/2026 op deze zelfde datum. Deze actie gebeurde op 8/12/2025. Na het ontvangen van het inschrijvingsbewijs op 9/12/2025 staat de eerste inschrijving van de wagen op 8/12/2025. Dit terwijl de verzekeraar de juiste inschijvingsdatum 5/01/2026 goed heeft doorgegeven. DIV meld nu dat ze dit niet kunnen aanpassen en de eerste inschrijvingsdatum nooit gewijzigd kan worden. Dit is een actie die buiten mijn wil om gedaan is door zowel de verzekeraar als het DIV en vraagt om een wijziging van datum van eerste inverkeerstelling. Dit moet toch mogelijk zijn? Er word geen oplossing aangeboden door de klanten dienst van het DIV en zeggen dat dit gewoonweg niet kan.
Ontdekte fout van 6 jaar
Beste,Op 7 oktober werd er een fout op de keuring vastgesteld die al 6 jaar oud is. Hiervoor moest ik mijn auto opnieuw laten inschrijven voor een nieuw kentekenbewijs te ontvangen. Deze heb ik vandaag in ontvangst genomen maar wederom €26 heb moeten betalen door een fout bij de div waardoor de papieren niet gecontroleerd werden 6 jaar geleden
Van loonbeslag naar deurwaarder
Al eerder hier geplaatst dat k loonbeslag had door div op een auto die in september 2016 door politie in beslag is genomen en waarvan ik nooit meer nummerplaat heb gezien. Na t lezen van mijn klacht antwoorde div dat ze auto per die datum gingen schrappen als k attest inbeslagname naar ze stuurde, dus super blij maar krijg papieren terug dat ze t nu overgemaakt hebben aan een deurwaarder
Loonbeslag op inbeslag genomen auto
Op 21-09-2016 werd mijn auto in beslag genomen door politie. Nooit niets meer van gehoord of gezien. Door loop van jaren veel verhuisd en veel prive problemen heb ook 4 mnd in gevangenis gezeten, eind 2019 loonbeslag van deze auto meteen bezwaar ingediend met attest in beslagname, dacht dat t geregeld was, papieren toen doorgestuurd naar ocmw waar k toennin schuldbeheer zat. Nu weer loonbeslag voor 3000 euro terwijl ik zo hard gewerkt heb om schulden allemaal af te betalen behalve deze aan div. Das 5 jaar dat k moet betalen voor auto die niet in mijn bezit is, das een slag in mijn gezicht. Bezwaar is te laat zegt div dus gewoon betalen
Niet ontvangen brief div
Beste, Reeds 4 weken geleden ontving het div onze aanvraag op naam van mijn vriend. Vorige week maandag kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon via vi a en deze persoon verzekerde me dat de brief opweg was met wat er fout was aan de auto. Tot op vandaag nog steeds niks, echte schande! Wij zitten echt met de handen in het haar!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
