Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ontdekte fout van 6 jaar
Beste,Op 7 oktober werd er een fout op de keuring vastgesteld die al 6 jaar oud is. Hiervoor moest ik mijn auto opnieuw laten inschrijven voor een nieuw kentekenbewijs te ontvangen. Deze heb ik vandaag in ontvangst genomen maar wederom €26 heb moeten betalen door een fout bij de div waardoor de papieren niet gecontroleerd werden 6 jaar geleden
Van loonbeslag naar deurwaarder
Al eerder hier geplaatst dat k loonbeslag had door div op een auto die in september 2016 door politie in beslag is genomen en waarvan ik nooit meer nummerplaat heb gezien. Na t lezen van mijn klacht antwoorde div dat ze auto per die datum gingen schrappen als k attest inbeslagname naar ze stuurde, dus super blij maar krijg papieren terug dat ze t nu overgemaakt hebben aan een deurwaarder
Loonbeslag op inbeslag genomen auto
Op 21-09-2016 werd mijn auto in beslag genomen door politie. Nooit niets meer van gehoord of gezien. Door loop van jaren veel verhuisd en veel prive problemen heb ook 4 mnd in gevangenis gezeten, eind 2019 loonbeslag van deze auto meteen bezwaar ingediend met attest in beslagname, dacht dat t geregeld was, papieren toen doorgestuurd naar ocmw waar k toennin schuldbeheer zat. Nu weer loonbeslag voor 3000 euro terwijl ik zo hard gewerkt heb om schulden allemaal af te betalen behalve deze aan div. Das 5 jaar dat k moet betalen voor auto die niet in mijn bezit is, das een slag in mijn gezicht. Bezwaar is te laat zegt div dus gewoon betalen
Niet ontvangen brief div
Beste, Reeds 4 weken geleden ontving het div onze aanvraag op naam van mijn vriend. Vorige week maandag kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon via vi a en deze persoon verzekerde me dat de brief opweg was met wat er fout was aan de auto. Tot op vandaag nog steeds niks, echte schande! Wij zitten echt met de handen in het haar!
DIV zijn mijn papieren kwijt
BesteIk heb net een brommer gekocht. Via mijn verzekering heb ik alles in orde gebracht. Deze aanvraag is verzonden via mij verzekering naar DIV, voor aanvraag nummerplaat. Deze moet dag nadien geleverd worden. Na 4 weken niets ontvangen. DIV reageert niet op telefoons (oneindige wachtrij, al 4 weken lang), reageert niet op mails....Ik kan géén nieuwe aanvraag doen tot DIV. Verzekeringakte is maar 1 keer geldig. Dus ik kan absoluut niets doen. Mijn verzekeraar zegt dat DIV Gent waarschijnlijk mijn papieren kwijt zijn.Nu heb ik een voertuig waarmee ik niet mee kan rijden tenzij DIV Gent mijn papieren zoekt en mij verder kan helpen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten