Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemmen met terugbetaling
Beste,ik heb maand geleden een bestelling bij u firma geplaatst.Bestelling is beschadig toegekomen, waarna heb ik u terug gecontacteerd voor een oplossing. De tweede keer is terug dezelfde situatie en terug beschadigd bestelling door te kleine verpakking.Heb u terug gecontacteerd waar u op aantwoorde dat terug betaling is uitgevoerd geweest en ik diende opnieuw bestellen indien nodig.Nadien heb ik u verschillende keren proberen zowel telefonisch als per mail te contacteren om te melden dat het terugbetaling tot me niet toegekomen is, maar zonder enig gevolg.Via dit weg wil ik u nog eens vragen om het factuur bedrag integraal terug op mijn rekening te storten.mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten