Terug

Problemmen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: Direct Repair.be

01/07/2020

Beste,ik heb maand geleden een bestelling bij u firma geplaatst.Bestelling is beschadig toegekomen, waarna heb ik u terug gecontacteerd voor een oplossing. De tweede keer is terug dezelfde situatie en terug beschadigd bestelling door te kleine verpakking.Heb u terug gecontacteerd waar u op aantwoorde dat terug betaling is uitgevoerd geweest en ik diende opnieuw bestellen indien nodig.Nadien heb ik u verschillende keren proberen zowel telefonisch als per mail te contacteren om te melden dat het terugbetaling tot me niet toegekomen is, maar zonder enig gevolg.Via dit weg wil ik u nog eens vragen om het factuur bedrag integraal terug op mijn rekening te storten.mvg

Berichten (1)

Direct Repair.be

Naar: I. S.

01/07/2020

Beste Klachtenbox, Dit waarschijnlijk ene vergetenheid door één van onze medewerkers. Dit werd meteen rechtgezet . De terugbetaling werd vandaag uitgevoerd   Met Vriendelijke Groeten Team DirectRepair Op Wo, 1 Jul at 10:00 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform