Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
betaald nog niet geleverd
Beste. Op 11-03-2024 zijn we in de winkel van Dime house12 Urkhovenseweg 5641 KE Eindhoven een bestelling geplaatst van 4 barkrukken twv 569.70€.Deze zijn direct betaald via credit kaart B paid.Is reeds van de rekening afgeboekt.Deze artikelen zijn nog steeds niet geleverd. Na tel contact en via de webshop is steeds de levering met 1 week opgeschoven. Vandaag geen telefonisch contact meer mogelijk. Wanneer ik in de webshop een ander artikel wil kopen is de afrekening bladzijde uitgeschakeld.Ik vrees dat we ons geld verloren zijn. Wat kunnen wij nog doen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten