DIL Repair Center (DIL - DIFFUSION INTERNATIONALE)
Postdiensten en elektronische communicatieBedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Reparatie: Samsung Galaxy Fold 3
Betreft bedrijf : DIL Repair Center (Diffusion Internationale)Beste,Op 21/01/20224 heb ik een smartphone aangemeld ter reparatie (Samsung Galaxy Fold 3 256GB) bij DIL Repair Center (erkende hersteldienst van Samsung). Het toestel is aangekocht op 26/04/22 (nog steeds onder garantie).Symptomen 1 : WiFi kan niet geactiveerd worden /WiFiknop blijft grijs (gekend probleem bij de Samsung Galaxy Fold 3. Het volledig scherm moet vervangen om dit probleem op te lossen)Symptomen 2: Kleine scherm is zwart (Som komt het Samsung logo te voorschijn)Symptomen 3: Grote display is zwart. Soms komt deSamsung logo wel te voorschijn (gekend probleem bij de Samsung Galaxy Fold 3. Het volledig scherm moet vervangen om dit probleem op te lossen)Op 31/01/24 kreeg een mail van DIL Repair Center dat het toestel niet onder garantie valt. Reden: De schade veroorzaakt door een derde zijn niet onder garantie (val, stot of slechte behandeling). Nochtans is er geen enkele kras nog barst op beide schermen. Op het frame zijn er wel krassen en slijtage (wat normaal bij alle smartphone's). Ik kreeg twee opties aangeboden:Opties 1: Een vervangtoestel tegen de prijs van 985.85€Optie 2: Onhersteld terug voor de prijs van 46.54€Op 31/01/24 heb ik een verstuurd dat ik niet akkoord was met hun beslissing. Ik kreeg snel een mail terug, dat ik Samsung moet contacteren.Mail die ik ontvang heb: Dear,We apply the manufacturer's instructions for this model.We invite you to contact Samsung directly and provide us with any written agreement from them so that we can cancel this quote and proceed under warranty.Gewenst oplossingen:Optie 1: volledige terugbetaling €1499Optie 2: Nieuwe toestel
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten