Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling na 5 maand nog steeds niet ontvangen.
Beste, Ik bestelde op 29 december een tafel via uw website. U stelt op uw website dat de levering van deze tafel tot 120 dagen kan duren. Echter zijn we nu meer dan 160 dagen verder en kon ik nog steeds niets ontvangen. Verschillende mails bleven onbeantwoord, andere mails spreken telkens over andere datums. De communicatie verloopt erg stroef, bijna 6 maand wachten op een levering van een tafel is té lang en niet volgens de afspraak. Wanneer ik vraag naar terugbetaling of compensatie wordt deze vraag genegeerd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten